Науковий репозитарій Тернопільського національного медичного університету імені І.Я.Горбачевського
    • українська
    • English
  • українська 
    • українська
    • English
  • Ввійти
Перегляд матеріалів 
  •   Головна сторінка DSpace
  • Електронна періодика ТНМУ
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ
  • Перегляд матеріалів
  •   Головна сторінка DSpace
  • Електронна періодика ТНМУ
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ
  • Перегляд матеріалів
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

MARKETING APPROACH TO THE IMPROVING OF A PHARMACEUTICAL ENTERPRISE INNOVATIVE PRODUCT PORTFOLIO MANAGEMENT

МАРКЕТИНГОВИЙ ПІДХІД ДО УДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ІННОВАЦІЙНИМ ПРОДУКТОВИМ ПОРТФЕЛЕМ ФАРМАЦЕВТИЧНОГО ПІДПРИЄМСТВА

Thumbnail
Автор
Slobodyanyuk, M. M.
Samborskyi, O. S.
Havryshchuk, L. M.
Метадані
Показати повний опис матеріалу
URI
https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/9963
https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15171
Колекції
  • Публікації в наукових журналах ТНМУ [8511]

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV
 

 

Перегляд

Всі матеріалиФонди та колекціїЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТемиКолекціяЗа датою публикаціїАвториЗаголовкиТеми

Мій профіль

ВвійтиЗареєструватися

DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
Контакти | Зворотній зв'язок
Theme by 
Atmire NV