МАРКЕТИНГОВІ КОМУНІКАЦІЇ ТА ЇХ ВПЛИВ НА ГРОМАДСЬКЕ ЗДОРОВ'Я: ОСОБЛИВОСТІ ТА ПРАКТИЧНІ АСПЕКТИ
Abstract
У магістерській роботі досліджено актуальність та ефективність використання маркетингових комунікацій у сфері громадського здоров’я з метою покращення взаємодії між медичними закладами та пацієнтами. Проаналізовано світовий та вітчизняний досвід у цій сфері, зокрема нормативно-правове забезпечення та сучасні підходи до визначення термінів і понять, пов’язаних із маркетинговими комунікаціями в охороні здоров’я.Особливу увагу приділено емпіричному дослідженню взаємовідносин між лікарями та пацієнтами. На основі опитування вивчено думки пацієнтів щодо важливих аспектів взаємодії з лікарем, визначено елементи, що потребують удосконалення, сформовано усереднений профіль відносин «лікар–пацієнт» та проаналізовано рівень задоволеності наданими медичними послугами. Проведено аналіз точок контакту між пацієнтами та медичними установами за критеріями важливості (цінності) та реалізованості. Визначено пріоритетні напрями для покращення комунікаційної взаємодії й надано практичні рекомендації щодо впровадження ефективних маркетингових інструментів у сферу охорони здоров’я.

