Show simple item record

dc.contributor.authorПетрова, Валентина Сергіївна
dc.date.accessioned2025-01-15T15:43:48Z
dc.date.available2025-01-15T15:43:48Z
dc.date.issued2024
dc.identifier.citationПетрова В. Професійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах: кваліфікаційна робота. Тернопіль, 2024. 90 р.uk
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua//handle/123456789/18167
dc.description.abstractКваліфікаційна робота магістра присвячена дослідженню проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів. У роботі з’ясовано стан дослідженості проблеми професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в освітньому середовищі медичних коледжів в науковій літературі, окреслено сутнісні характеристики поняття «професійне зростання» майбутніх фахівців сестринської справи, визначено мету, завдання та принципи професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичному коледжі, а також розглянуто освітнє середовище медичного коледжу як чинник професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи. Розроблено методику педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах та Програму її реалізації. Практична реалізація та перевірка ефективності методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах проходила в межах експериментальної роботи у три етапи. Матеріали, отримані під час проведеної роботи, вказують на те, що зміст педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах має забезпечувати умови для конструювання усвідомленого проєкту свого професійного майбутнього, сприяти активізації їхньої діяльності та професійної комунікації у процесі підготовки в медичному коледжі, становленню усвідомленого досвіду сестринської практики. Весь цикл реалізації Програми розрахований на 1,5 місяці (по 2 заняття на тиждень) з середньою тривалістю кожного заняття 1 година 30 хвилин (в межах позааудиторної діяльності). Зміст розробленої Програми будувався з опорою на деякі психологічні механізми професійного зростання і складався з трьох блоків (інформаційно-пізнавального, емоційно-афективного, поведінкового), та позааудиторних практичних занять, що проводилися у формі тренінгу. У межах діагностики отримано дані, що свідчать про ефективність застосування методики педагогічного супроводу професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжах. Математичний аналіз цих даних дозволив констатувати в студентів ЕГ підвищення рівнів готовності до професійного зростання в медичному коледжі порівняно з майбутніми фахівцями сестринської справи КГ. Використання результатів дослідження допоможе цілеспрямованіше здійснювати педагогічний супровід професійного зростання майбутніх фахівців сестринської справи різних груп.uk
dc.publisherТернопільuk
dc.subjectфахівці сестринської справиuk
dc.subjectпрофесійне зростанняuk
dc.subjectстановленняuk
dc.subjectрозвивальний потенціалuk
dc.subjectосвітнє середовищеuk
dc.subjectмедичні коледжіuk
dc.titleПрофесійне зростання майбутніх фахівців сестринської справи в медичних коледжахuk
dc.title.alternativeкваліфікаційна роботаuk
dc.typeThesisuk


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record