ехнологія формування здорового способу життя в учнів старшого шкльного віку
Abstract
Актуальною проблемою сучасних закладів освіти, закладів загальної середньої та вищої освіти є пошук нових підходів до організації навчально-виховного процесу, спрямованих на гуманізацію освіти, що забезпечить створення оптимальних умов для духовного зростання особистості, повноцінної реалізації психофізичних можливостей, збереження та зміцнення здоров'я. За даними МОН України в 2016 р. у закладах загальної середньої освіти навчальною роботою щодо формування здорового способу життя займалися 5060 психологів та соціальних працівників; 19 394 вчителів біології; 14 401 вихователів, які займались лише виховною роботою; 14185 педагогів-організаторів, близько 20000 психологів, яка потребує ще й аналізу та оцінки. З огляду на сучасні життєві реалії (стрімке поширення наркоманії та інфікування на ВІЛ, послаблення виховної функції сім’ї та відповідальності батьків за виховання дітей, відсутність достатньої кількості педагогів, практичних психологів та соціальних працівників, які володіють новими технологіями практичної профілактичної роботи) цей напрям виховання вимагає пильної уваги та впровадження сучасних методів та підходів