CHANGE OF HEART RATE VARIABILITY IN CHILDREN YOUNGER THAN SCHOOL ADE IODINE DEFICIENCY OF THE ACADEMIC YEAR
ЗМІНИ ВАРІАБЕЛЬНОСТІ СЕРЦЕВОГО РИТМУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЙОДОДЕФІЦИТОМ ВПРОДОВЖ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ
dc.creator | Yurchyshyn, О. М. | |
dc.creator | Kopach, О. Ye. | |
dc.creator | Kritska, G. A. | |
dc.date | 2016-02-02 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:37:33Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:37:33Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5764 | |
dc.identifier | 10.11603/1681-2786.2015.3.5764 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16158 | |
dc.description | Purpose: study during the school year at the autonomic nervous system functional state primary school children from iodine deficiency.Materials and methods. The study involved 239 children aged 6–10 years. We determined the iodine in urine and heart rate variability.Results. At the end of the school year, compared to the beginning, children of class 1 secured iodine index decreased adequacy regulation processes by 11% (p<0,05), relationship stress index in the sample to the index in the background stress test at 38% (p<0,05). Children in class 2 with iodine deficiency observed increase amplitude of fashion for 21% (p<0,05), an indicator of the adequacy of regulation processes by 26% (p<0,05), stress index by 56% (p<0,05). In fourth-observed performance index increase tension by 28% (p<0,05) and reduction of the standard deviation of 37% (p<0,05).Conclusions. Found that in children with iodine deficiency prevails sympatyc effect autonomic nervous system. | en-US |
dc.description | Мета – вивчення впродовж навчального року функціонального стану автономної нервової системи у дітей молодшого шкільного віку з йододефіцитом.Матеріали і методи. Обстежено 239 дітей віком 6–10 років. Визначали йод в сечі та варіабельність серцевого ритму.Результати. У кінці навчального року, порівняно із початком, в учнів 1-го класу, забезпечених йодом, спостерігалося зниження показник адекватності процесів регуляції на 11% (p<0,05), відношення індексу напруження в пробі до індексу напруження в фоновій пробі ‑ на 38% (p<0,05). В учнів 2-го класу з йододефіцитом спостерігалося підвищення амплітуди моди на 21% (p<0,05), показник адекватності процесів регуляції ‑ на 26% (p<0,05), індекс напруження ‑ на 56% (p<0,05). У четвертокласників спостерігалось підвищення показників індексу напруження на 28% (p<0,05) та зниження середньоквадратичного відхилення на 37% (p<0,05).Висновки. Встановлено, що у дітей з дефіцитом йоду переважає симпатичний вплив автономної нервової системи. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5764/5282 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України | uk-UA |
dc.source | Bulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 3 (2015) | en-US |
dc.source | Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 3 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-9470 | |
dc.source | 1681-2786 | |
dc.source | 10.11603/1681-2786.2015.3 | |
dc.subject | heart rate variability | en-US |
dc.subject | autonomic nervous regulation | en-US |
dc.subject | children | en-US |
dc.subject | iodine deficiency. | en-US |
dc.subject | варіабельність серцевого ритму | uk-UA |
dc.subject | автономна нервова регуляція | uk-UA |
dc.subject | діти | uk-UA |
dc.subject | йододефіцит. | uk-UA |
dc.title | CHANGE OF HEART RATE VARIABILITY IN CHILDREN YOUNGER THAN SCHOOL ADE IODINE DEFICIENCY OF THE ACADEMIC YEAR | en-US |
dc.title | ЗМІНИ ВАРІАБЕЛЬНОСТІ СЕРЦЕВОГО РИТМУ У ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ З ЙОДОДЕФІЦИТОМ ВПРОДОВЖ НАВЧАЛЬНОГО РОКУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |