Показати скорочений опис матеріалу

СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ

dc.creatorOhromyy, G. V.
dc.creatorNozdrin, S. V.
dc.creatorMakarova, N. U.
dc.date2016-01-22
dc.date.accessioned2020-07-03T09:37:30Z
dc.date.available2020-07-03T09:37:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5612
dc.identifier10.11603/1681-2786.2015.2.5612
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16143
dc.descriptionPurpose: to develop methodology of the differential physical activities according to the individual health level of the student.Materials and methods. In study following methods are used: anthropometrical, psychophysiolgycal, method of questioning. Investigate in two universities of Dnepropetrovsk-city was carried out. In a study of 1120 people took part.Results. At the beginning of the academic year exercise it was very large for many first-year students were revealed. The differences between the passport and the biological age of students were established. It makes is difficult for students to perform physical activity.Conclusions. As a result, the need for research to develop new methods of selection of individual physical activities for students in higher education has been identified.en-US
dc.descriptionМета: розробити методологію диференційованих фізичних навантажень відповідно до рівня індивідуального здоров’я студента.Матеріали і методи. У роботі використано такі методи: антропометричний, психофізіологічний, анкетування. Дослідження проводилось на базі двох вищих навчальних закладів м. Дніпропетровська. У досліджені взяли участь 1120 студентів.Результати. Виявлено, що на початок навчального року фізичні навантаження є надмірними для більшості студентів-першокурсників. Встановлено відмінності між паспортним та біологічним віком студентської молоді, що унеможливлює виконання ними в повному обсязі нормативів з фізичного виховання для даної вікової категорії.Висновки. Аналіз нормативів та програм з фізичного виховання та результати дослідження вимагають розробки нових методів підбору індивідуальних фізичних навантажень для студентів вищих навчальних закладів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherI.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5612/5138
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я Україниuk-UA
dc.sourceBulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 2 (2015)en-US
dc.sourceВісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 2 (2015)uk-UA
dc.source2414-9470
dc.source1681-2786
dc.source10.11603/1681-2786.2015.2
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectphysical activesen-US
dc.subjectbiological ageen-US
dc.subjectphysiological indices.en-US
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectфізичні навантаженняuk-UA
dc.subjectбіологічний вікuk-UA
dc.subjectпсихофізіологічні показники.uk-UA
dc.titleMODERN INNOVATIVE METHODS OF INDIVIDUAL PHYSICAL ACTIVITIES FOR STUDENTSen-US
dc.titleСУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу