MODERN INNOVATIVE METHODS OF INDIVIDUAL PHYSICAL ACTIVITIES FOR STUDENTS
СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ
dc.creator | Ohromyy, G. V. | |
dc.creator | Nozdrin, S. V. | |
dc.creator | Makarova, N. U. | |
dc.date | 2016-01-22 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:37:30Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:37:30Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5612 | |
dc.identifier | 10.11603/1681-2786.2015.2.5612 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16143 | |
dc.description | Purpose: to develop methodology of the differential physical activities according to the individual health level of the student.Materials and methods. In study following methods are used: anthropometrical, psychophysiolgycal, method of questioning. Investigate in two universities of Dnepropetrovsk-city was carried out. In a study of 1120 people took part.Results. At the beginning of the academic year exercise it was very large for many first-year students were revealed. The differences between the passport and the biological age of students were established. It makes is difficult for students to perform physical activity.Conclusions. As a result, the need for research to develop new methods of selection of individual physical activities for students in higher education has been identified. | en-US |
dc.description | Мета: розробити методологію диференційованих фізичних навантажень відповідно до рівня індивідуального здоров’я студента.Матеріали і методи. У роботі використано такі методи: антропометричний, психофізіологічний, анкетування. Дослідження проводилось на базі двох вищих навчальних закладів м. Дніпропетровська. У досліджені взяли участь 1120 студентів.Результати. Виявлено, що на початок навчального року фізичні навантаження є надмірними для більшості студентів-першокурсників. Встановлено відмінності між паспортним та біологічним віком студентської молоді, що унеможливлює виконання ними в повному обсязі нормативів з фізичного виховання для даної вікової категорії.Висновки. Аналіз нормативів та програм з фізичного виховання та результати дослідження вимагають розробки нових методів підбору індивідуальних фізичних навантажень для студентів вищих навчальних закладів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | I.Ya. Horbachevsky Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-gigieny/article/view/5612/5138 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України | uk-UA |
dc.source | Bulletin of Social Hygiene and Health Protection Organization of Ukraine; No. 2 (2015) | en-US |
dc.source | Вісник соціальної гігієни та організації охорони здоров'я України; № 2 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2414-9470 | |
dc.source | 1681-2786 | |
dc.source | 10.11603/1681-2786.2015.2 | |
dc.subject | students | en-US |
dc.subject | physical actives | en-US |
dc.subject | biological age | en-US |
dc.subject | physiological indices. | en-US |
dc.subject | студенти | uk-UA |
dc.subject | фізичні навантаження | uk-UA |
dc.subject | біологічний вік | uk-UA |
dc.subject | психофізіологічні показники. | uk-UA |
dc.title | MODERN INNOVATIVE METHODS OF INDIVIDUAL PHYSICAL ACTIVITIES FOR STUDENTS | en-US |
dc.title | СУЧАСНІ ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ ІНДИВІДУАЛЬНИХ ФІЗИЧНИХ НАВАНТАЖЕНЬ ДЛЯ СТУДЕНТІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |