Показати скорочений опис матеріалу

ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ З ЗАСТОСУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТРУКТУРІ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ У ПАЦІЄНТІВ ІЗ ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ 2 ТИПУ

dc.creatorSmachylo, A. I.
dc.creatorIvasykevych, L. I.
dc.creatorKachun, O. M.
dc.creatorMatviyіv, L. F.
dc.date2019-12-12
dc.date.accessioned2020-07-03T09:36:52Z
dc.date.available2020-07-03T09:36:52Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/10679
dc.identifier10.11603/2411-1597.2019.3.10679
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16097
dc.descriptionModernity requires a transformation of the format of medicine and new approaches to the doctor/nurse-patient relationship, because technologies has permeted every part of our life. The cooperation of the physician and the patient should be based on the necessity of involving patient in the process of treatment, to transform him into a partner who is involved in the implementation of an important personal project – recovery. The aim of the study was to investigate the efficiency of using group educational programs using of innovative technologies (installing of applications on smartphones, online classes via Skype, etc.) in the structure of the rehabilitation process of patients with type 2 diabetes. We have used the practice of group sessions with several patients with the same pathology, similar in age, features of the disease and patients desires. Aim of the training in the established groups was to form new psychological units, to achieve the maximum number of patients who are motivated to recover, to improve their general condition. Achievement of consistently better clinical and metabolic parameters, to make changes in the development and progression of complications of diabetes, to improve the quality of life. After graduation, there was a significant increase in the percentage of patients with high awareness of their illness, increasing readiness to follow doctor/nurse recommendations, which indicates the efficiency of such group educational programs.en-US
dc.descriptionСьогодення вимагає трансформації формату медицини та нових підходів до взаємовідносин лікаря/медсестри і пацієнта, адже у повсякденному житті реальність все більше пронизує інтернет. Співпраця медика та хворого повинна ґрунтуватись на необхідності залучення останнього у процес лікування, перетворення його у партнера, який бере участь у реалізації важливого особистого проекту – одужання. Метою роботи було дослідження ефективності використання групових освітніх програм із застосуванням інноваційних технологій (встановлення програм і додатків на смартфонах, занять он-лайн через скайп-звʼязок та ін.) у структурі реабілітаційних заходів у хворих на цукровий діабет (ЦД) 2 типу. Застосовано практику групових занять з кількома пацієнтами з однією патологією, подібних за віком, особливостями перебігу хвороби, бажанням пацієнта. Метою навчання у створених групах було формування нових психологічних установок, досягнення максимальної кількості хворих, мотивованих на одужання, покращення свого загального стану, досягнення стійких кращих клініко-метаболічних показників, внесення змін у розвиток та прогресування ускладнень ЦД, покращення якості життя. Після закінчення школи виявлено значне зростання відсотка пацієнтів із високою інформованістю про власну хворобу, підвищенням готовності до виконання рекомендацій лікаря/медсестри, що свідчить про ефективність таких групових освітніх програм.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/10679/10201
dc.sourceNursing; No. 3 (2019); 32-35en-US
dc.sourceМедсестринство; № 3 (2019); 32-35ru-RU
dc.sourceМедсестринство; № 3 (2019); 32-35uk-UA
dc.source2415-3028
dc.source2411-1597
dc.source10.11603/2411-1597.2019.3
dc.titleASSESSMENT OF THE EFFICIENCY OF GROUP LEARNING WITH THE APPLICATION OF INNOVATIVE TECHNOLOGIES IN THE STRUCTURE OF REHABILITATION MEASURES OF PATIENTS WITH TYPE 2 DIABETESen-US
dc.titleОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ ГРУПОВОГО НАВЧАННЯ З ЗАСТОСУВАННЯМ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У СТРУКТУРІ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ У ПАЦІЄНТІВ ІЗ ЦУКРОВИМ ДІАБЕТОМ 2 ТИПУuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу