FORMS AND METHODS OF QUALITATIVE EDUCATION AT THE PHARMACOLOGY CLASSES
ФОРМИ І МЕТОДИ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФАРМАКОЛОГІЇ
dc.creator | Kazaniuk, T. V. | |
dc.date | 2019-06-13 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:36:49Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:36:49Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/10209 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2019.2.10209 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16078 | |
dc.description | The article represents the experience of Рharmacology teaching for students studying in specialty 223 Nursing; it describes the methodology of in-class and out-class work which is suspected to help in increasing the effectiveness of training of future nurses. | en-US |
dc.description | у статті наведено досвід викладання фармакології для студентів, які навчаються за спеціальністю 223 «Медсестринство». Розглянуто методики проведення аудиторної та позааудиторної роботи студентів, використання яких сприятиме підвищенню ефективності підготовки майбутніх медичних сестер до професійної діяльності. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/10209/9766 | |
dc.source | Nursing; No. 2 (2019); 37-39 | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2019); 37-39 | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2019); 37-39 | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2019.2 | |
dc.title | FORMS AND METHODS OF QUALITATIVE EDUCATION AT THE PHARMACOLOGY CLASSES | en-US |
dc.title | ФОРМИ І МЕТОДИ ЯКІСНОГО НАВЧАННЯ НА ЗАНЯТТЯХ З ФАРМАКОЛОГІЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |