Показати скорочений опис матеріалу

ІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇ

dc.creatorLytvynova, O. N.
dc.creatorStadnitskaya, I. R.
dc.date2019-02-20
dc.date.accessioned2020-07-03T09:36:44Z
dc.date.available2020-07-03T09:36:44Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/9859
dc.identifier10.11603/2411-1597.2018.4.9859
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16048
dc.descriptionThe article shows the leading role of inclusive education in higher educational institutions of I-II accreditation levels with a certain inclusive part in the process of self-realization of people with special educational problems.en-US
dc.descriptionУ статті показано провідну роль інклюзивного навчання у вищих навчальних закладах І–ІІ рівнів акредитації із певною інклюзивною часткою в процесі самореалізації осіб з особливими освітніми проблемами.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/9859/9502
dc.rightsАвторське право (c) 2019 Медсестринствоuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourceNursing; No. 4 (2018); 41-43en-US
dc.sourceМедсестринство; № 4 (2018); 41-43ru-RU
dc.sourceМедсестринство; № 4 (2018); 41-43uk-UA
dc.source2415-3028
dc.source2411-1597
dc.source10.11603/2411-1597.2018.4
dc.titleINCLUSIVE EDUCATION IN HIGHER EDUCATION INSTITUTE OF I-II ACCREDITATION LEVELS AS A WAY TO SELF-REALIZATIONen-US
dc.titleІНКЛЮЗИВНЕ НАВЧАННЯ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ І–ІІ РІВНІВ АКРЕДИТАЦІЇ ЯК ШЛЯХ ДО САМОРЕАЛІЗАЦІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion
dc.typeРецензована статтяuk-UA


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу