COMMUNICATION OF THE DISABILITY OF THE CYFLLENGES OF THE SUBJECTS OF MEDICINE WITH THE WORK OF NURSE
ЗВ’ЯЗОК РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ВАЖКОВИХОВУВАНОСТІ ПІДЛІТКІВ ІЗ РОБОТОЮ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ
dc.creator | Morvaniuk, V. Yu. | |
dc.date | 2018-06-20 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:36:19Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:36:19Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/9161 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2018.2.9161 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/16008 | |
dc.description | The article highlights the results of the analysis of the scientific views of outstanding teachers on the problem of difficult teenagers. The connection between solving the difficulty of adolescents and the work of a nurse is shown. | en-US |
dc.description | У статті висвітлено результати аналізу наукових поглядів видатних педагогів із проблеми важковиховуваних підлітків. Відображено зв’язок розв’язання проблеми важковиховуваності підлітків із роботою медичної сестри. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/9161/8365 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медсестринство | uk-UA |
dc.source | Nursing; No. 2 (2018) | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2018) | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2018) | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2018.2 | |
dc.title | COMMUNICATION OF THE DISABILITY OF THE CYFLLENGES OF THE SUBJECTS OF MEDICINE WITH THE WORK OF NURSE | en-US |
dc.title | ЗВ’ЯЗОК РОЗВ’ЯЗАННЯ ПРОБЛЕМИ ВАЖКОВИХОВУВАНОСТІ ПІДЛІТКІВ ІЗ РОБОТОЮ МЕДИЧНОЇ СЕСТРИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |