Показати скорочений опис матеріалу
DRAMATIZATION OF CLINICAL SITUATIONS IN THE CONTEXT OF STUDENTS’ INDIPENDENT WORK ACTIVATION IN MEDICAL COLLEGE
ІНСЦЕНУВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ
dc.creator | Davydchuk, M. A. | |
dc.date | 2018-02-07 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:36:13Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:36:13Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/8551 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2017.4.8551 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15969 | |
dc.description | The article deals with the problems of positive students’ motivation in the process of professional competency self-mastery. Scientific analysis and own pedagogical experience have allowed to assert that one of the ways of solving the certain tasks is the interactive didactic methods implementation. The author attaches particular importance to the nature, types and forms of independent work according to the studying at medical college particular characteristics. It is proved that the involvement of students in this kind of activity through the dramatization of clinical situations ultimately brings future physicians to the real conditions, provides a conscious and qualitative acquisition of the necessary skills and abilities. | en-US |
dc.description | У статті розглянуто проблеми позитивної мотивації студентів у процесі самостійного опанування професійними компетентностями. Науковий аналіз та власний педагогічний досвід дозволив стверджувати, що одним із шляхів розв’язання виокремлених завдань є упровадження інтерактивних дидактичних методів. Особливу увагу автор звертає на сутність, види та форми самостійної роботи з огляду на специфіку навчання у медичному коледжі. Доведено, що залучення студентів до такого виду діяльності через інсценування клінічних ситуацій максимально наближує майбутніх медиків до реальних умов, забезпечує усвідомлене та якісне оволодіння необхідними уміннями й навичками. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/8551/7990 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2018 Медсестринство | uk-UA |
dc.source | Nursing; No. 4 (2017) | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 4 (2017) | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 4 (2017) | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2017.4 | |
dc.title | DRAMATIZATION OF CLINICAL SITUATIONS IN THE CONTEXT OF STUDENTS’ INDIPENDENT WORK ACTIVATION IN MEDICAL COLLEGE | en-US |
dc.title | ІНСЦЕНУВАННЯ КЛІНІЧНИХ СИТУАЦІЙ У КОНТЕКСТІ АКТИВІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО КОЛЕДЖУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |