THE IMPROVING OF THE EFFICIENCY OF THE EDUCATIONAL PROCESS THROUGH THE USE OF COMPUTER TECHNOLOGY
ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА РАХУНОК ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ
dc.creator | Chornenka, T. V. | |
dc.creator | Konovalenko, S. O. | |
dc.date | 2017-03-10 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:35:37Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:35:37Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/7402 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2016.1.7402 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15865 | |
dc.description | The purpose of writing this article is to explore how computer technologies are used in the educational process and thereby increasing the effectiveness of learning when using computer technology. | en-US |
dc.description | Мета написання даної статті полягає в тому, щоб розглянути, як комп’ютерні технології використовуються в навчальному процесі і за рахунок чого підвищується ефективність засвоєння знань при використанні комп’ютерної техніки. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/7402/6948 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2017 Медсестринство | uk-UA |
dc.source | Nursing; No. 1 (2016) | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 1 (2016) | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 1 (2016) | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2016.1 | |
dc.title | THE IMPROVING OF THE EFFICIENCY OF THE EDUCATIONAL PROCESS THROUGH THE USE OF COMPUTER TECHNOLOGY | en-US |
dc.title | ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ ЗА РАХУНОК ВИКОРИСТАННЯ КОМП’ЮТЕРНИХ ТЕХНОЛОГІЙ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |