Показати скорочений опис матеріалу
THE ROLE OF TEACHING OF THE PERSONALISTIC MODEL OF BIOETHICS FOR THE MEDICAL PROFESSIONAL’S PERSONALITY FORMATION
РОЛЬ ВИКЛАДАННЯ ПЕРСОНАЛІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ БІОЕТИКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МЕДИЧНОГО ФАХІВЦЯ
dc.creator | Volkova, N. M. | |
dc.creator | Tolokova, T. I. | |
dc.creator | Tereshkevych, H. T. | |
dc.date | 2015-12-18 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:35:08Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:35:08Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/5427 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2012.4.5427 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15798 | |
dc.description | The medical worker should be qualified not only in his specific field and to be familiar with technologies, but also he should be a communicative, spiritual and moral person, according to the current range of health and social problems. The contemporary rapid development of biological science discovered the fundamentally new methods of treatment, reproduction of organisms, new opportunities in the biotechnology development. Therefore, the medical educational institutions should train the specialists who can provide holistic spiritual support to patients and respect the life and dignity. | en-US |
dc.description | Сучасне коло соціальних і медичних проблем вимагає від медичного працівника володіти не лише вузькопрофесійними знаннями і технологіями, а й бути обізнаним у тонкощах людського спілкування, мати розвинені комунікативні навички, бути духовно багатою особистістю зі сформованими морально- етичними цінностями. Сучасний стрімкий розвиток біологічної науки відкрив принципово нові методи лікування хворих, відтворення організмів, нові можливості в розвитку біотехнологій. Тому медичні освітні заклади повинні готувати фахівців, які зможуть надавати цілісний духовний супровід хворим і шанувати життя і гідність людини. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/5427/4990 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медсестринство | uk-UA |
dc.source | Nursing; No. 4 (2012) | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 4 (2012) | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 4 (2012) | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2012.4 | |
dc.title | THE ROLE OF TEACHING OF THE PERSONALISTIC MODEL OF BIOETHICS FOR THE MEDICAL PROFESSIONAL’S PERSONALITY FORMATION | en-US |
dc.title | РОЛЬ ВИКЛАДАННЯ ПЕРСОНАЛІСТИЧНОЇ МОДЕЛІ БІОЕТИКИ ДЛЯ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МЕДИЧНОГО ФАХІВЦЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |