SOCIAL-PSYCHOLOGICAL ACCENTS OF FORMATION OF A PERSON OF A NURSE IN COLLEGE
СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АКЦЕНТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МЕДСЕСТРИ В УМОВАХ КОЛЕДЖУ
dc.creator | Lytvynova, O. N. | |
dc.creator | Khutoryanska, M. O. | |
dc.creator | Yastremska, S. O. | |
dc.date | 2015-12-15 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:34:59Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:34:59Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/5348 | |
dc.identifier | 10.11603/2411-1597.2013.2.5348 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15737 | |
dc.description | This article is focused on educating of nurses. The empathy, kindness, compassion, tenderness, dignity, responsibility are the inalienable features which should be in the educating system of nurses. | en-US |
dc.description | У статті акцентується увага на вихованні у медсестер таких невід’ємних рис характеру, як емпа- тія, доброта, співчуття, совісність, гідність, відповідальність, які повинні червоною ниткою проходити через всю систему підготовки медичної сестри. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/nursing/article/view/5348/4914 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2015 Медсестринство | uk-UA |
dc.source | Nursing; No. 2 (2013) | en-US |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2013) | ru-RU |
dc.source | Медсестринство; № 2 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2415-3028 | |
dc.source | 2411-1597 | |
dc.source | 10.11603/2411-1597.2013.2 | |
dc.title | SOCIAL-PSYCHOLOGICAL ACCENTS OF FORMATION OF A PERSON OF A NURSE IN COLLEGE | en-US |
dc.title | СОЦІАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНІ АКЦЕНТИ ФОРМУВАННЯ ОСОБИСТОСТІ МЕДСЕСТРИ В УМОВАХ КОЛЕДЖУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |
dc.type | Рецензована стаття | uk-UA |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |