Показати скорочений опис матеріалу

МЕТОДОЛОГІЯ І МЕТОДИКА: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИ

dc.creatorVykhrushch, А. V.
dc.date2020-06-03
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:50Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:50Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11167
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11167
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15361
dc.descriptionThe article deals with current issues of functional literacy of the first year students at the medical universities. It has been emphasized the importance of adhering to the philosophical foundations of higher educational didactics. The main issues for the consideration in the article are the development of basic competences i.e. communication; digital media skills; training for self-improvement; social and civic skills; initiative and practicality; awareness and expression in the cultural sphere. The analysis of the content of normative documents, works of national and foreign scientists gave us possibility to make a conclusion about the difficulties in determining the essence of the main concepts. The study of the problem of functional literacy among students of medical faculties becomes especially relevant, because the anamnesis, communication of the doctor with the patient, and the medical council require special, purposeful preparation.en-US
dc.descriptionУ статті проаналізовано актуальні питання функціональної грамотності студентів першого курсу медичних університетів. Підкреслено значимість дотримання філософських засад дидактики вищої школи. В центрі уваги актуальні питання розвитку основних компетенцій: спілкування; навички роботи з цифровими носіями; навчання заради самовдосконалення; соціальні та громадянські навички; ініціативність та практичність; обізнаність та самовираження у сфері культури. Аналіз  змісту нормативних документів, праць вітчизняних і зарубіжних вчених  дозволив зробити  висновок про труднощі при  визначенні суті головних понять. Особливої актуальності набуває вивчення проблеми функціональної грамотності для студентів медичних факультетів, адже анамнез, спілкування лікаря з пацієнтом, медичний консиліум потребують спеціальної, цілеспрямованої підготовки.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11167/10634
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 153-160en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 153-160uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectdidacticsen-US
dc.subjectregularityen-US
dc.subjectmethodologyen-US
dc.subjectconcepten-US
dc.subjectmethods of teachingen-US
dc.subjectдидактикаuk-UA
dc.subjectзакономірністьuk-UA
dc.subjectметодологіяuk-UA
dc.subjectпоняттяuk-UA
dc.subjectметодикаuk-UA
dc.titleMETHODOLOGY AND METHODS: CURRENT ISSUES OF THEORY AND PRACTICEen-US
dc.titleМЕТОДОЛОГІЯ І МЕТОДИКА: АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ ТЕОРІЇ ТА ПРАКТИКИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу