Показати скорочений опис матеріалу

КОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ

dc.creatorSynyshyna, V. M.
dc.date2020-06-03
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:49Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:49Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11165
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11165
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15359
dc.descriptionThe scientific achievements of leading scientists on the selected theme are analyzed and leading ideas, concepts, and main definitions of the research are identified in the article. The creation of proper psycho-didactic conditions in institutions of higher education, which serve as a basis for the formation of professionally significant competences, the development of personal creative potential and active public position in future practical psychologists, is updated. It is argumented that the educational system built on the conceptual foundations of professional training makes it possible to effectively content the educational disciplines, and therefore effective fundamental knowledge, professional-oriented skills, advanced skills, professional norms and values, which have the highest degree of generalization of social phenomena and processes. It is proved that the concept of the study of practical psychology combines professional methodological, philosophical and general scientific principles and scientific-methodological approaches, which are directed at the revealing future professional activity. The outlined conceptual foundations of professional training allow us to modify the educational process in higher education according to the individual needs of future practical psychologists. The methodological analysis of educational phenomenon of practical psychology in institutions of higher education on four basic levels is offered: philosophical-theoretical (evolutionary-theoretical formation of the specialist and his or her effective functioning), methodological (formation of the system of world-view and semantic individual formations for realization of individual’s educational skills and abilities), specific-scientific (acquisition of fundamental knowledge about professional activities) and technological (effective use of methods and techniques of research for acquisition of true empirical knowledge). The conclusion about the importance of outlining of conceptual foundations in the system of professional training of future practical psychologists is made.en-US
dc.descriptionУ статті здійснено аналіз наукових доробок провідних науковців з обраної теми та виокремлено провідні ідеї, концепції, ключові дефініції дослідження.  Актуалізовано створення належних психодидактичних умов у закладах вищої освіти, які слугують основою для формування професійно-значущих компетентнісних якостей, розвитку особистісного творчого потенціалу та активної громадської позиції в майбутніх практичних психологів. Аргументовано, що вибудувана на концептуальних засадах професійної підготовки освітня система уможливлює ефективне змістове наповнення навчальних дисциплін, а відтак результативні фундаментальні знання, професійно-спрямовані уміння, поглиблені навички, фахові норми і цінності, які мають найвищий ступінь узагальнення суспіль­них явищ та процесів. Доведено, що в концепції дослідження практичної психології поєднані професійне методологування, філософські та загальнонаукові принципи й науково-методологічні підходи, які направлені на розкриття майбутньої професійної діяльності. Окреслені концептуальні засади професійної підготовки дозволяють видозмінити освітній процес у вищій школі відповідно до індивідуальних потреб майбутніх практичних психологів. Запропоновано здійснення методологічного аналізу освітнього феномена практичної психології у закладах вищої освіти на чотирьох основних рівнях: філософсько-теоретичному (еволюційно-теоретичне становлення фахівця та його дієве функціонування), методологічному (формування системи світоглядних та смислових індивідуальних установок для реалізації власних освітніх умінь і навичок), конкретно-науковому (набуття фундаментальних знань про власну професійну діяльність) та технологічному (результативне використання методик і технік дослідження для отримання правдивого емпіричного знання). Зроблено висновок про важливість окреслення концептуальних засад у системі професійної підготовки майбутніх практичних психологів.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11165/10631
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 137-141en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 137-141uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectprofessional trainingen-US
dc.subjectinstitutions of higher educationen-US
dc.subjectconceptual foundations of professional trainingen-US
dc.subjectstudentsen-US
dc.subjectfuture practical psychologistsen-US
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk-UA
dc.subjectзаклади вищої освітиuk-UA
dc.subjectконцептуальні основи професійної підготовкиuk-UA
dc.subjectстудентиuk-UA
dc.subjectмайбутні практичні психологиuk-UA
dc.titleCONCEPTUAL FOUNDATIONS OF PROFESSIONAL TRAINING OF FUTURE PRACTICAL PSYCHOLOGISTSen-US
dc.titleКОНЦЕПТУАЛЬНІ ЗАСАДИ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу