DEVELOPMENT OF STUDENTS’ COGNITIVE ACTIVITY
РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ
dc.creator | Protsyk, H. M. | |
dc.date | 2020-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:14:49Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:14:49Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11161 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2020.2.11161 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15356 | |
dc.description | It has been investigated different approaches to the definition of the concepts of “cognitive activity”, “cognitive functioning” and “cognitive autonomy”. Their comparisons have also been made. As a result we have found that cognitive function as a form of mental activity is aimed at cognition, perception and thinking of the learning subject. Cognitive activity is characterized as a personality trait that manifests itself in its relation to the process of cognition, readiness and desire for cognitive activity. It is proved that cognitive autonomy is a quality of the personality, which is inherent in the desire and ability without the help (independently) to acquire the necessary knowledge and skills, to solve tasks. The means, methods and conditions for improvement of students’ cognitive activity are determined i.e. a game as a way of activating cognitive functioning, project method, cognitive tasks, modeling, independent work, vocabulary work, web quest technology, project activity. It is concluded that all of them are focused on the students’ creative work, on the avoiding of the standard form of conducting classes and changing of thinking and participation of both the student and the teacher. It is noted the essential role of the teacher in the process of using such activities while working with students. The contemplative and guiding functions of the teacher in the learning process are distinguished. The importance of creating a work atmosphere comfortable for all participants is emphasized. Emphasis is placed on the fact that cognitive activity begins with activity, independence, initiative, desire to know more, go beyond what is already known. It is noted that the relationship between the student and the teacher has moved to the subject-subjective level, which enables the student to independently plan his/her activity, predict the results, be responsible for the final result of learning i.e. knowledge acquisition, comprehensive development and ability to work. | en-US |
dc.description | Досліджено різні підходи до визначення понять «пізнавальна активність», «пізнавальна діяльність» та «пізнавальна самостійність», здійснено їх порівняння. З’ясовано, що пізнавальна діяльність як форма психічної активності спрямована на пізнання, сприйняття та мислення суб’єкта навчання. Охарактеризовано пізнавальну активність як рису особистості, що виявляється в її ставленні до процесу пізнання, готовності та прагненні до пізнавальної діяльності. Доведено, що пізнавальна самостійність є якістю особистості, якій притаманне прагнення та вміння без допомоги (самостійно) отримувати необхідні знання та навички, розв’язувати завдання. Визначено засоби, способи й умови покращення пізнавальної активності студентів, такі, як: гра як спосіб активізації пізнавальної діяльності, метод проєктів, пізнавальні завдання, моделювання, самостійна робота, словникова робота, технологія веб-квест, проєктна діяльність. Зроблено висновок, що всі вони орієнтовані на творчу роботу студента, на відхід від стандартної форми проведення заняття, на зміну мислення та участі як студента, так і викладача. Відзначено роль викладача в процесі використання таких активностей під час роботи зі студентами. Виокремлено споглядаючу та скеровуючу функції педагога в процесі навчання. Зосереджено увагу на важливості створення робочої атмосфери, комфортної для всіх учасників. Акцентовано увагу на тому, що пізнавальна активність розпочинається з діяльності, самостійності, ініціативності, бажання знати більше, виходити за рамки вже відомого. Відзначено, що відносини між студентом і викладачем перейшли на суб’єктно-суб’єктний рівень, що дає змогу студенту самостійно планувати свою діяльність, передбачити результати, бути відповідальним за кінцевий результат навчання – отримання знань, всебічний розвиток та вміння працювати. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11161/10627 | |
dc.source | Medical Education; No. 2 (2020); 113-121 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2020); 113-121 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2020.2 | |
dc.subject | cognitive activity | en-US |
dc.subject | project activity | en-US |
dc.subject | personal-oriented learning | en-US |
dc.subject | independent work | en-US |
dc.subject | interactive technologies | en-US |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | пізнавальна активність | uk-UA |
dc.subject | проєктна діяльність | uk-UA |
dc.subject | особистісно-орієнтоване навчання | uk-UA |
dc.subject | самостійна робота | uk-UA |
dc.subject | інтерактивні технології | uk-UA |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.title | DEVELOPMENT OF STUDENTS’ COGNITIVE ACTIVITY | en-US |
dc.title | РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ СТУДЕНТІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |