Show simple item record

ФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІН

dc.creatorNakhaieva, Ya. M.
dc.creatorHumenna, I. R.
dc.date2020-06-03
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:48Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:48Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11157
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11157
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15352
dc.descriptionThe article describes the pedagogical problem of forming the terminological competence of future doctors in higher educational institutions while studying humanities. The emphasis is placed on the fact that reforms in modern education are built not only on the principle of acquiring knowledge and skills, but also on the acquisition of terminological competence of future doctors. The terminological competence of future doctors during the study of humanities is defined as the ability to use professional terms in professional activity, to understand and apply professional expressions in various situations of professional communication with the obligatory use of professional vocabulary, based on the experience gained during university studies. It is proved that the terminological competence acquired by future specialists in higher educational institutions during the study of humanities is the basis for their further professional and scientific activities.en-US
dc.descriptionУ статті охарактеризовано педагогічну проблему формування термінологічної компетентності майбутніх лікарів у закладах вищої медичної освіти під час вивчення гуманітарних дисциплін. Зроблено наголос на тому, що реформи сучасної освіти побудовані не лише за принципом здобуття знань та вмінь, а й набуття термінологічної компетентності майбутніх лікарів. Окреслено термінологічну компетентність майбутніх лікарів під час вивчення гуманітарних дисциплін як сформовану здатність доцільно використовувати фахові терміни під час професійної діяльності, розуміти й застосовувати професійні висловлювання у різноманітних ситуаціях професійного спілкування з обов’язковим використанням фахової лексики, спираючись на досвід, отриманий під час вивчення гуманітарних дисциплін у ЗВО. Доведено, що термінологічна компетентність, якої набувають майбутні лікарі у закладах вищої медичної освіти під час вивчення гуманітарних дисциплін, є базовою у їх подальшій професійній та науковій діяльності.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11157/10623
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 92-95en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 92-95uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectprofessional competenceen-US
dc.subjectterminological competenceen-US
dc.subjectfuture doctorsen-US
dc.subjecthumanitiesen-US
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk-UA
dc.subjectтермінологічна компетентністьuk-UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk-UA
dc.subjectгуманітарні дисципліниuk-UA
dc.titleTHE FORMATION OF TERMINOLOGICAL COMPETENCE OF FUTURE DOCTORS DURING STUDYING HUMANITIESen-US
dc.titleФОРМУВАННЯ ТЕРМІНОЛОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ГУМАНІТАРНИХ ДИСЦИПЛІНuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record