Показати скорочений опис матеріалу
LINGUISTIC FEATURES OF THE STUDENT ABSTRACT AS A SPECIFIC PART OF THE EDUCATIONAL PROCESS
ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КОНСПЕКТУ ЯК СПЕЦИФІЧНОЇ ЧАСТИНИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ
dc.creator | Koshil, N. Ye. | |
dc.creator | Rybina, N. V. | |
dc.creator | Hyryla, O. S. | |
dc.date | 2020-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:14:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:14:47Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11152 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2020.2.11152 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15349 | |
dc.description | The article is dedicated to the study of student writing abstract specificity by analyzing its linguistic features. The authors study the communicative and genre nature of the training abstract and propose the classification of student abstracts according to the different features. The analysis of the main types of speech genres that are inherent in students’ lecture notes are carried out: informative, compelling, etiquette and evaluating. It has been conducted a survey to find out the level of students’ in writing abstracts and distinguish the most popular forms of abstract’s writing. The analysis of multilevel criteria has allowed the authors to propose the functionally oriented typology of student abstracts, which takes into account the outside of their design, the specifics of the informative-semantic expression and composition, as well as lexical and grammatical indicators, including syntactic and punctuation. It has also been considered the role of the author in the abstract’s form as a participant of the communication, who seeks to successful communication with the lecturer. The attention is focused on structural, vocabulary and syntactic components of the abstract. The conducted research has shown that the students were not taught how to make the abstract correctly neither at school nor at the university and everybody learnt and got used to make notes by himself. It gives the authors possibility to suggest this topic to be the necessary part of the curriculum for the first-year students at the universities of the different types. | en-US |
dc.description | Стаття присвячена аналізу специфіки написання студентами конспекту шляхом аналізу його мовних особливостей. Автори вивчають комунікативну та жанрову природу навчального конспекту і пропонують класифікацію студентських конспектів за різними ознаками. Проведено узагальнення та аналіз основних видів мовленнєвих жанрів, притаманних лекційним записам студентів. Зокрема, виявлено переважаючу кількість інформативних конспектів. У рамках написання роботи авторами було проведено опитування з метою визначення рівня навичок та вмінь студентів у сфері створення конспектів та виявлення найпопулярніших форм його написання. Аналіз багаторівневих критеріїв дозволив авторам запропонувати функціонально орієнтовану типологію конспектів студентів, яка враховує зовнішнє їх оформлення, специфіку інформативно-семантичного вираження та складу, а також лексичні та граматичні показники, у тому числі синтаксичні характеристики і розділові знаки. У роботі також було розглянуто роль автора в імплементації форми написання конспекту як учасника спілкування, котрий прагне до успішної комунікації з лектором. Увага приділяється структурним, словниковим та синтаксичним компонентам конспектів. Проведене дослідження показало, що студентів не навчали, як правильно робити конспект ні в школі, ні в університеті, і переважаюча кількість студентів вивчала процес та способи написання конспектів самостійно. Це дало авторам можливість вважати, що ця тема є необхідною частиною навчальної програми для введення в курс першого року навчання студентів в університетах різних типів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11152/10620 | |
dc.source | Medical Education; No. 2 (2020); 75-79 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2020); 75-79 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2020.2 | |
dc.subject | student abstract | en-US |
dc.subject | speech genre | en-US |
dc.subject | linguistic aspect | en-US |
dc.subject | author | en-US |
dc.subject | communicative goal | en-US |
dc.subject | студентський конспект | uk-UA |
dc.subject | мовний жанр | uk-UA |
dc.subject | лінгвістичний аспект | uk-UA |
dc.subject | автор | uk-UA |
dc.subject | комунікативна мета | uk-UA |
dc.title | LINGUISTIC FEATURES OF THE STUDENT ABSTRACT AS A SPECIFIC PART OF THE EDUCATIONAL PROCESS | en-US |
dc.title | ЛІНГВІСТИЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СТУДЕНТСЬКОГО КОНСПЕКТУ ЯК СПЕЦИФІЧНОЇ ЧАСТИНИ НАВЧАЛЬНОГО ПРОЦЕСУ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |