THE FIRST EXPERIENCE OF USING THE BODY INTERACT SIMULATION INTERACTIVE TRAINING PLATFORM AS A PART OF INTERNS’ ATTESTATION
ПЕРШИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ BODY INTERACT ЯК СКЛАДОВОЇ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ
dc.creator | Kolesnyk, M. Yu. | |
dc.date | 2020-06-03 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:14:47Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:14:47Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11150 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2020.2.11150 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15348 | |
dc.description | The article presents the first experience of using the Body Interact simulation interactive training system as a stage of interns’ attestation. Descriptions and principles of operation with “virtual patient” system are given. The exam procedure with individual workstations installed on laptops is described. The grading criteria and evaluation principles for work with Body Interact system are defined. Examination results of 47 interns in the specialty “Internal Diseases” and “General Practice – Family Medicine” are analyzed according to virtual clinical scenarios “Acute coronary syndrome with ST segment elevation”, “Pulmonary embolism”, “Acute left ventricular insufficiency”, “Hypoglycemia” and ”Acute disorders of cerebral circulation”. The main mistakes are identified and systematized on the basis of the analysis of individual step-by-step reports of work results on the simulation training system Body Interact. Steps for optimizing the system and expanding the experience of its usage in order to make the attestation of final courses students are suggested. | en-US |
dc.description | У статті представлено перший досвід використання системи симуляційного інтерактивного навчання Body Interact як етапу атестації лікарів-інтернів. Описано основні принципи роботи із «віртуальним пацієнтом». Викладено методику проведення іспиту з використанням індивідуальних робочих станцій, встановлених на ноутбуках. Визначено критерії та принципи оцінювання роботи на системі симуляційного інтерактивного навчання BodyInteract. Проаналізовано результати іспиту у 47 лікарів-інтернів за фахом «Внутрішні хвороби» та «Загальна практика – сімейна-медицина» за віртуальними клінічними сценаріями «гострий коронарний синдром з елевацією сегмента ST», «тромбоемболія легеневої артерії», «гостра лівошлуночкова недостатність», «гіпоглікемія» та «гостре порушення мозкового кровообігу». Визначено та систематизовано основні помилки лікарів-інтернів на основі аналізу індивідуальних покрокових звітів результатів роботи на системі симуляційного навчання Body Interact. Запропоновано кроки до оптимізації використання системи та розширення досвіду її використання для атестації студентів випускних курсів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11150/10619 | |
dc.source | Medical Education; No. 2 (2020); 71-74 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2020); 71-74 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2020.2 | |
dc.subject | simulation-based education | en-US |
dc.subject | “virtual patient” | en-US |
dc.subject | attestation | en-US |
dc.subject | interns | en-US |
dc.subject | симуляційне навчання | uk-UA |
dc.subject | «віртуальний пацієнт» | uk-UA |
dc.subject | атестація | uk-UA |
dc.subject | лікарі-інтерни | uk-UA |
dc.title | THE FIRST EXPERIENCE OF USING THE BODY INTERACT SIMULATION INTERACTIVE TRAINING PLATFORM AS A PART OF INTERNS’ ATTESTATION | en-US |
dc.title | ПЕРШИЙ ДОСВІД ВИКОРИСТАННЯ СИСТЕМИ СИМУЛЯЦІЙНОГО ІНТЕРАКТИВНОГО НАВЧАННЯ BODY INTERACT ЯК СКЛАДОВОЇ АТЕСТАЦІЇ ЛІКАРІВ-ІНТЕРНІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |