Показати скорочений опис матеріалу

ІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ

dc.creatorKichula, M. Ya.
dc.creatorShemprukh, Jolanta
dc.date2020-06-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:47Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:47Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11149
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11149
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15347
dc.descriptionThe relevance of the topic is due to the entry of the world community into the era of information civilization, acceleration and intensification of information processes, improvement of communication means, which entails the need to overcome communication barriers, which are foreign languages. The current stage of society development requires medical specialists to speak a foreign language as a means of communication to solve professional and social problems, and to successfully cooperate internationally. The theory and practice of modern education require the development of employees’ communication skills. In order to effectively interact in science and practice, in the field of interpersonal relations, a medical specialist needs to have communicative qualities that represent an integrative connection of value orientations, moral positions and aspirations, knowledge, skills, and professional medical ethics. Mastering a foreign language requires a certain orientation of the student’s personality at a medical university and the formation of cognitive activity. The value orientations act as an energizer of this orientation of the medical students. The formation of value orientations for learning a foreign language is necessary from the first day of training at a medical university. In contrast to speech activity, communication activity involves not only the ability to express thoughts in a foreign language, but also a certain communicative behavior of the doctor. The communicative orientation of training should be an interactive learning goal that focuses on achieving foreign-language medical professional communicative competence in the unity of all communication functions: cognitive, regulatory, value-oriented, label, pragmatic. The aim and tasks of the research are a need to clarify the essence of communication, the ratio of communication and types of communication, determining the location of foreign speech as a means of medical communication.en-US
dc.descriptionАктуальність теми зумовлена вступом світової спільноти в еру інформаційної цивілізації, прискоренням та інтенсифікацією інформаційних процесів, удосконаленням засобів звʼязку та комунікацій, що веде за собою необхідність подолання комунікативних барʼєрів, якими є іноземні мови. Сучасний етап розвитку суспільства вимагає від фахівців-медиків володіння іноземною мовою як засобом комунікації для вирішення проблем професійного і соціального характеру, успішного міжнародного співробітництва. Теорія і практика сучасної освіти вимагають розвитку у працівників комунікативності. Для того щоб ефективно взаємодіяти в науці і практиці, у сфері міжособистісних відносин, фахівцеві медичного профілю необхідні якісні комунікативні якості, які являють собою інтегративний звʼязок ціннісних орієнтацій, моральних позицій і прагнень, знань, умінь, професійної медичної етики. Вивчення іноземної мови вимагає певної спрямованості особистості студента медичного вузу і формування пізнавальної активності. Ціннісні орієнтації виступають енергізатором такої спрямованості особистості студента-медика. Формувати ціннісні орієнтації щодо вивчення іноземної мови необхідно з першого дня навчання в медичному вузі. На відміну від мовної діяльності, комунікативна діяльність передбачає не тільки вміння висловлювати свої думки іноземною мовою, а й певну комунікативну поведінку лікаря. Комунікативна спрямованість навчання повинна бути інтегративною метою навчання, що орієнтує на досягнення іншомовної медичної професійної комунікативної компетентності в єдності всіх функцій спілкування: пізнавальної, регулятивної, ціннісно-орієнтовної, етикетної, прагматичної. Метою і завданнями дослідження є необхідність зʼясування сутності спілкування, співвідношення засобів спілкування, видів спілкування, визначення місця іншомовного мовлення як засобу медичної комунікації.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11149/10618
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 65-70en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 65-70uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectcommunicationen-US
dc.subjectmedical studenten-US
dc.subjectuniversityen-US
dc.subjectforeign language professional communicative competenceen-US
dc.subjectmedical communicationen-US
dc.subjectforeign languageen-US
dc.subjectкомунікаціяuk-UA
dc.subjectстудент-медикuk-UA
dc.subjectуніверситетuk-UA
dc.subjectіншомовна професійна комунікативна компетентністьuk-UA
dc.subjectмедична комунікаціяuk-UA
dc.subjectіноземна моваuk-UA
dc.titleMEDICAL STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE COMMUNICATIVE COMPETENCE AS A COMPONENT OF PROFESSIONAL TRAININGen-US
dc.titleІНШОМОВНА КОМУНІКАТИВНА КОМПЕТЕНТНІСТЬ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ЯК СКЛАДОВА ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу