Show simple item record

СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

dc.creatorBeck, Günter
dc.creatorTsaryk, O. M.
dc.creatorRybina, N. V.
dc.date2020-06-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:45Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:45Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11139
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.2.11139
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15338
dc.descriptionThe article deals with the leading strategies for organizing students’ learning and assessment in the distance teaching of foreign languages. The work analyzes available online teaching methods and forms, and the most optimal ways, types, and methods of assessing students’ work on the currently available online platforms. The authors claim that pedagogical approaches to teaching foreign languages constantly require the search for new tools that can bring an element of novelty to the educational process while simultaneously increasing the interest of applicants, especially during the current  (Covid-19) quarantine period.en-US
dc.descriptionУ статті розглянуто провідні стратегії організації навчання та оцінювання студентів в умовах дистанційного викладання іноземних мов. У роботі проаналізовано доступні  інтерактивні методики та форми навчання, узагальнено найоптимальніші способи, форми і методи оцінювання роботи студентів на онлайн-платформах, доступних у даний час. Автори стверджують, що педагогічні підходи до викладання іноземних мов постійно вимагають пошуку новітніх засобів, які здатні привнести в навчальний процес елемент новизни, підвищити інтерес здобувачів вищої освіти, особливо в період карантину.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11139/10608
dc.sourceMedical Education; No. 2 (2020); 6-12en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2020); 6-12uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.2
dc.subjectdistance learningen-US
dc.subjectblended learningen-US
dc.subjectflipped learningen-US
dc.subjectassessmenten-US
dc.subjectcontrolen-US
dc.subjecttestsen-US
dc.subjectдистанційне навчанняuk-UA
dc.subjectзмішане навчанняuk-UA
dc.subjectобернене навчанняuk-UA
dc.subjectоцінюванняuk-UA
dc.subjectконтрольuk-UA
dc.subjectтестуванняuk-UA
dc.titleTEACHING AND ASSESSMENT STRATEGIES IN ONLINE FOREIGN LANGUAGES DISTANCE LEARNINGen-US
dc.titleСТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record