Показати скорочений опис матеріалу
TEACHING AND ASSESSMENT STRATEGIES IN ONLINE FOREIGN LANGUAGES DISTANCE LEARNING
СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ
dc.creator | Beck, Günter | |
dc.creator | Tsaryk, O. M. | |
dc.creator | Rybina, N. V. | |
dc.date | 2020-06-02 | |
dc.date.accessioned | 2020-07-03T09:14:45Z | |
dc.date.available | 2020-07-03T09:14:45Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11139 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2020.2.11139 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15338 | |
dc.description | The article deals with the leading strategies for organizing students’ learning and assessment in the distance teaching of foreign languages. The work analyzes available online teaching methods and forms, and the most optimal ways, types, and methods of assessing students’ work on the currently available online platforms. The authors claim that pedagogical approaches to teaching foreign languages constantly require the search for new tools that can bring an element of novelty to the educational process while simultaneously increasing the interest of applicants, especially during the current (Covid-19) quarantine period. | en-US |
dc.description | У статті розглянуто провідні стратегії організації навчання та оцінювання студентів в умовах дистанційного викладання іноземних мов. У роботі проаналізовано доступні інтерактивні методики та форми навчання, узагальнено найоптимальніші способи, форми і методи оцінювання роботи студентів на онлайн-платформах, доступних у даний час. Автори стверджують, що педагогічні підходи до викладання іноземних мов постійно вимагають пошуку новітніх засобів, які здатні привнести в навчальний процес елемент новизни, підвищити інтерес здобувачів вищої освіти, особливо в період карантину. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11139/10608 | |
dc.source | Medical Education; No. 2 (2020); 6-12 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2020); 6-12 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2020.2 | |
dc.subject | distance learning | en-US |
dc.subject | blended learning | en-US |
dc.subject | flipped learning | en-US |
dc.subject | assessment | en-US |
dc.subject | control | en-US |
dc.subject | tests | en-US |
dc.subject | дистанційне навчання | uk-UA |
dc.subject | змішане навчання | uk-UA |
dc.subject | обернене навчання | uk-UA |
dc.subject | оцінювання | uk-UA |
dc.subject | контроль | uk-UA |
dc.subject | тестування | uk-UA |
dc.title | TEACHING AND ASSESSMENT STRATEGIES IN ONLINE FOREIGN LANGUAGES DISTANCE LEARNING | en-US |
dc.title | СТРАТЕГІЇ НАВЧАННЯ ТА ОЦІНЮВАННЯ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ВИКЛАДАННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |