Показати скорочений опис матеріалу

ІГРОВА МОДЕЛЬ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИ

dc.creatorYelahina, N. I.
dc.creatorFedchyshyn, N. O.
dc.date2020-04-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:21Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:21Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11000
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.1.11000
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15331
dc.descriptionThe article analyzes the role of the educational game as a means of organizing the speech activity of medical students in English. The authors of the article emphasize the need to use active teaching methods in the educational process while learning English. It has been established that games in English classes can be divided into the following categories: games aimed at mastering new vocabulary; games aimed at grammatical material consolidation; communication games aimed at developing students’ monologs and dialogs. Methods, goals and tasks for forming a communicative model are highlighted. Examples of interaction between a teacher and a student are analyzed. It is noted that the conduct of professional games has a multi-faceted approach and is carried out according to a certain model. Systematic and purposeful use of games as a method of teaching English to medical students contributes to the effective learning in the educational process.en-US
dc.descriptionУ статті висвітлено роль навчальної гри як засобу організації мовленнєвої діяльності студентів-медиків англійською мовою. Автор статті підкреслює необхідність використання у навчальному процесі з англійської мови активних методів навчання. Встановлено, що ігри на заняттях з англійської мови можна поділити на такі категорії: ігри, спрямовані на засвоєння лексичних одиниць; ігри, спрямовані на закріплення граматичного матеріалу; комунікативні ігри, які спрямовані на розвиток монологічного та діалогічного мовлення студентів. Висвітлені методи, цілі і завдання для формування комунікативної моделі. Проаналізовані приклади взаємодії викладача і студента. Наголошується, що проведення професійних ігор має різнобічний характер та проводиться за певною моделлю. Систематичне та цілеспрямоване використання ігор як методу навчання англійської мови для студентів-медиків сприяє ефективному засвоєнню навчального процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/11000/10501
dc.sourceMedical Education; No. 1 (2020); 87-92en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2020); 87-92uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.1
dc.subjectEnglish languageen-US
dc.subjecteducational gameen-US
dc.subjecteducational processen-US
dc.subjectmedical studentsen-US
dc.subjectprofessional activityen-US
dc.subjectанглійська моваuk-UA
dc.subjectнавчальна граuk-UA
dc.subjectнавчальний процесuk-UA
dc.subjectстуденти-медикиuk-UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk-UA
dc.titleGAMES AS A MEANS OF LEARNING A FOREIGN LANGUAGE BY MEDICAL STUDENTSen-US
dc.titleІГРОВА МОДЕЛЬ ЯК ЗАСІБ ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ СТУДЕНТАМИ-МЕДИКАМИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу