Show simple item record

РОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ

dc.creatorNazaruk, O. V.
dc.date2020-04-02
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:19Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:19Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10995
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.1.10995
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15326
dc.descriptionThe effectiveness and use of methods of cognitive activity for practicals of Ukrainian as a foreign language have already been revealed and theoretically substantiated. Interpretation of cognitive activity methods based on generalization of definitions of some researchers is presented in the article. A survey was conducted among teachers of the department who teach Ukrainian language to foreign students of I. Horbachevsky Ternopil National Medical University. As a result of the survey based on the question: “What methods are the most effective for the development of cognitive activity of foreign students?”, it turned out that teachers apply the method of situational modeling, which involves the creation of various non-standard situations and the use of games of educational and professional orientation, in which students develop imagination and creative thinking most often for their professional activities. They also use the heuristic Method which encourages students to search independently, to master the techniques of active speech communication, to formulate and solve learning problems. The following methods of cognitive activity are also considered in the article: information and development method, practical methods, dialogical methods, business game method, communicative method, stimulation method, reproductive method, binary method, video analysis method, control method, demonstration method and Microphone method. The conducted research shows that in all possible ways foreign students should strive for knowledge, practical skills and abilities. In general, each student is a unique personality, which requires a special attitude in the learning process. Also, for the effective development of foreign students’ cognitive activity during the Ukrainian language classes, a complex application of the most effective methods of cognitive activity is required.en-US
dc.descriptionУ статті розкрито та теоретично обґрунтовано ефективність використання методів пізнавальної активності на практичних заняттях української мови як іноземної. Подано трактування методів пізнавальної активності на основі узагальнення визначень деяких дослідників. Проведено опитування серед викладачів кафедри, які викладають українську мову в іноземних студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського. На основі поставленого запитання «Які методи найбільш ефективні для розвитку пізнавальної активності іноземних студентів?» з’ясувалось, що найчастіше у своїй професійній діяльності викладачі застосовують метод ситуативного моделювання, який передбачає створення різних нестандартних ситуацій та використання ігор навчальної та професійної спрямованості, в яких студенти розвивають уяву і креативне мислення. Також евристичний метод – що спонукає студентів до самостійної пошукової діяльності, оволодіння прийомами активного мовленнєвого спілкування, постановки й вирішення навчальних проблем. У статті розглянуто ще такі методи пізнавальної активності, як: інформаційно-розвивальний метод, практичні методи, діалогічні методи, метод ділової гри, комунікативний метод, метод стимулювання, репродуктивний метод, бінарний метод, метод аналізу відеоматеріалів, метод контролю, метод демонстрування та метод «Мікрофон». Проведене дослідження свідчить, що всіма можливими способами потрібно розвивати в іноземних студентів прагнення до знань, вмінь та практичних навичок. Адже кожен студент – це неповторна індивідуальність, що потребує до себе особливого ставлення у процесі навчальної діяльності. Також для ефективного розвитку пізнавальної активності іноземних студентів на заняттях української мови необхідне комплексне застосування найбільш ефективних методів пізнавальної активності.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10995/10496
dc.sourceMedical Education; No. 1 (2020); 62-66en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2020); 62-66uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.1
dc.subjectcognitive activityen-US
dc.subjectmethods of cognitive activityen-US
dc.subjectforeign studentsen-US
dc.subjectUkrainian languageen-US
dc.subjectfuture doctorsen-US
dc.subjectпізнавальна активністьuk-UA
dc.subjectметоди пізнавальної активностіuk-UA
dc.subjectіноземні студентиuk-UA
dc.subjectукраїнська моваuk-UA
dc.subjectмайбутні лікаріuk-UA
dc.titleDEVELOPMENT OF THE FOREIGN STUDENTS’ COGNITIVE ACTIVITY AT THE PRACTICALS OF UKRAINIANen-US
dc.titleРОЗВИТОК ПІЗНАВАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ В ІНОЗЕМНИХ СТУДЕНТІВ НА ПРАКТИЧНИХ ЗАНЯТТЯХ З УКРАЇНСЬКОЇ МОВИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record