Show simple item record

ПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИКЛАДАННЯ ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА ВИПУСКНОМУ КУРСІ

dc.creatorVolyanska, L. A.
dc.creatorVorontsova, Т. О.
dc.creatorBurbela, E. I.
dc.creatorRohalska, Y. V.
dc.date2020-04-01
dc.date.accessioned2020-07-03T09:14:18Z
dc.date.available2020-07-03T09:14:18Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10989
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2020.1.10989
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15320
dc.descriptionThe accelerated pace of scientific and technological development of modern Ukrainian society, is steadily striving to unite with the world community, puts the requirement for urgent modernization in front of the traditional higher school. The quality of education to an outstanding extent depends on the effectiveness of communication in the “teacher-student” system. Our proposed form for the study of childhood infectious diseases allows to bypass the imposition of the authoritarian thought of the teacher. This is achieved through the formation of a productive team of teacher – students on mutually beneficial conditions of cooperation on the basis of bilateral (both of the teacher and the student) internal motivation. The basis of innovations in the teaching of medicine today is the introduction of interactive cooperation between those who help to study, and those who study, and problem-oriented learning. Therefore, in the study of children's infectious diseases by graduate students, the practical lesson is based on thematic (according to the topic of the practical lesson) supervision of the patient in the presence of the attending physician and under the supervision of the teacher. This is a real child with a real problem, and therefore, the teacher created an original task, tied to a real life situation. Such a clinical task for its solution requires the student to independently apply a wide range of knowledge and skills in the studied discipline in related subjects. A role-playing game begins: the attending physician (the student who observed the patient) invites other specialists (the rest of the group's students) to the council to help make a diagnosis. Prospects for further improvement of the educational process in the study of pediatric infectious diseases will relate to stimulating interest in the subject by promoting the idea of ​​involving students to actively participate in the development of their practical skills through elements of research work within the scope of the work program.en-US
dc.descriptionҐрунтом інновацій у викладанні медицини стало на сьогодні впровадження інтерактивної взаємодiї між тими, хто вчиться, і тими, хто їм допомагає, та проблемно-орієнтоване навчання. Вдосконалення викладання дитячих інфекційних хвороб через впровадження проблемно-орієнтованого підходу до навчання є необхідною вимогою часу. Студентам випускного курсу при вивченні дитячих інфекційних хвороб в основу практичного заняття покладено тематичну (згідно з темою практичного заняття) курацію хворого в присутності лікаря та під контролем викладача. Тобто центральне місце при вивченні курсу займає оригінальна проблема – конкретна хвора дитина з притаманними лише їй особливостями перебігу захворювання. Теоретичні знання в даному випадку мають пройти іспит практикою. Через конкретного пацієнта ініціюється необхідність скласти пазли «теорія і практика». Студент повинен сформулювати правильний діагноз і запропонувати застосування відповідного протоколу діагностики та лікування. Це практично-орієнтоване клінічне завдання дає змогу викладачеві працювати як індивідуально з одним студентом, так і залучати всю академічну групу як учасників консиліуму по даному хворому та мати можливість продемонструвати можливості колективного вирішення проблеми. Викладач у такій уже колективній ролевій грі виконуватиме роль супроводжуючого фасилітатора, а тюнер не обмежується лише роллю джерела знань. Якість навчання значною мірою залежить від ефективності комунікації в системі «викладач – студент». Від уміння викладача подати матеріал, вибудовувати взаємовідносини зі студентами залежить ступінь їх пізнавального інтересу до предмета, формується внутрішня мотивація до навчання. Пропонована нами форма вивчення дитячих інфекційних хвороб дозволяє оминути нав’язування авторитарної думки викладача шляхом формування продуктивної команди викладач – студенти на взаємовигідних умовах співпраці на ґрунті двостороннього (і з боку викладача, і з боку студента) володіння внутрішньою мотивацією. Завдання сучасного викладача – пристосуватися до зростання вимог організації навчального процесу у вищій школі, до засвоєння новітніх технологій у цій галузі, і насамперед, бути висококваліфікованим фахівцем у своїй галузі знань, вміти швидко і якісно сприймати та практично застосовувати всі інновації, кількість яких зростає з року в рік. Перспективи подальшого вдосконалення навчального процесу при вивченні дитячих інфекційних хвороб стосуватимуться стимуляції інтересу до даного предмета шляхом просування ідеї залучення студентів до активної участі в освоєнні ними практичних навичок через елементи науково-дослідницької роботи в рамках тем, що передбачені робочою програмою.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageeng
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10989/10489
dc.sourceMedical Education; No. 1 (2020); 27-30en-US
dc.sourceМедична освіта; № 1 (2020); 27-30uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2020.1
dc.subjectproblem-oriented learningen-US
dc.subjectchildren's infectious diseasesen-US
dc.subjectgraduation courseen-US
dc.subjectпроблемно-орієнтоване навчанняuk-UA
dc.subjectдитячі інфекційні хворобиuk-UA
dc.subjectвипускний курсuk-UA
dc.titlePROBLEM-ORIENTED TEACHING OF CHILDHOOD INFECTIOUS DISEASES FOR MEDICAL STUDENTS GRADUATE COURSESen-US
dc.titleПРОБЛЕМНО-ОРІЄНТОВАНЕ ВИКЛАДАННЯ ДИТЯЧИХ ІНФЕКЦІЙНИХ ХВОРОБ ДЛЯ СТУДЕНТІВ МЕДИЧНОГО ФАКУЛЬТЕТУ НА ВИПУСКНОМУ КУРСІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record