Показати скорочений опис матеріалу

МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЛІКУВАЛЬНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВ

dc.creatorPosilkina, O. V.
dc.creatorKotlyarova, V. G.
dc.creatorChechotka, O. V.
dc.date2017-12-29
dc.date.accessioned2020-02-26T12:41:53Z
dc.date.available2020-02-26T12:41:53Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/8338
dc.identifier10.11603/2312-0967.2017.4.8338
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/15078
dc.descriptionThe aim of work: development of methodical recommendations on the medical and cosmetic products (MCP) marketing with due regard to the particularities of different segments of consumers.Materials and Methods. Method of control survey, the method of expert survey and the scale of R. Likert.Results and Discussion. The conducted research has shown that all MCP consumers may be divided into two main categories: potential consumers and permanent customers. Pharmaceutical companies have to promote the MCP with due regard to the peculiarities of their perception by each of the consumer segments in order to increase the efficiency of the MCP promotion. For these segments, MCP positioning algorithms have been developed, aimed at identifying the benefits that consumers will receive from their use.Conclusions. Implementation of the proposed approaches to the MCP marketing is aimed at raising the awareness of different groups of consumers regarding the advantages of different MCP and formation of sustainable consumer preferences based on an understanding of the received benefits (effect) that will increase the effectiveness of the MCP promotion.en-US
dc.descriptionМета роботи. Розробка методичних підходів до позиціонування лікувально-косметичних засобів із врахуванням особливостей різних сегментів споживачів.Матеріали та методи. Метод контрольного опитування, метод експертного опитування, шкала Р. Лайкерта.Результати й обговорення. Проведені дослідження показали, що всіх споживачів лікувально-косметичних засобів (ЛКЗ) можна розподілити на дві основні категорії: потенційних та постійних споживачів. Для підвищення ефективності просування ЛКЗ фармацевтичним компаніям (ФК) необхідно позиціонувати ЛКЗ із врахуванням особливостей їх сприйняття кожним із сегментів споживачів. Для цих сегментів розроблені алгоритми позиціонування ЛКЗ, спрямованих на підкреслення переваг, які отримають споживачі від їх використання.Висновки. Впровадження запропонованих підходів позиціонування ЛКЗ спрямоване на підвищення інформованості різних груп споживачів про особливості різних ЛКЗ та формування стійких вподобань споживачів на основі розуміння одержуваних переваг, що буде сприяти підвищенню ефективності просування ЛКЗ.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ Україниuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/pharm-chas/article/view/8338/7733
dc.rightsАвторське право (c) 2017 Фармацевтичний часописuk-UA
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0uk-UA
dc.sourcePharmaceutical Review; No. 4 (2017); 69-74en-US
dc.sourceФармацевтичний часопис; № 4 (2017); 69-74uk-UA
dc.source2414-9926
dc.source2312-0967
dc.source10.11603/2312-0967.2017.4
dc.subjectmedical cosmeticsen-US
dc.subjectpositioningen-US
dc.subjectconsumer segments.en-US
dc.subjectлікувально-косметичні засобиuk-UA
dc.subjectпозиціонуванняuk-UA
dc.subjectсегменти споживачів.uk-UA
dc.titleMETHODOLOGICAL APPROACHES TO THE MARKETING OF MEDICAL AND COSMETIC PRODUCTSen-US
dc.titleМЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОЗИЦІОНУВАННЯ ЛІКУВАЛЬНО-КОСМЕТИЧНИХ ЗАСОБІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу