Показати скорочений опис матеріалу

ОСОБЛИВОСТI ОКРЕМИХ ВИДIВ СПРИЙМАННЯ У ШКОЛЯРIВ ЗI СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦIЄЮ

dc.creatorKlishch, M. I.
dc.creatorVadziuk, S. N.
dc.date2016-10-10
dc.date.accessioned2020-02-24T11:16:15Z
dc.date.available2020-02-24T11:16:15Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/zdobutky-eks-med/article/view/6770
dc.identifier10.11603/1811-2471.2016.v27.i3.6770
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/13641
dc.descriptionSUMMARY. It was examined the features of perception of size, space and time by the schoolchildren of junior, middle and senior ages with sensorineural hearing loss with the use of a computer program «Efecton Studio 2009». A significant difference was found out in perception by the schoolchildren of all age periods with hearing impairments with respect to the schoolchildren of the corresponding age group with normal hearing. Age differences and their peculiarities in the schoolchildren of both study groups were shown. It was concluded that the process of perception in schoolchildren with hearing impairments developed by the same laws as the perception of schoolchildren without hearing impairments, but the specificity of violations is accompanied by the untimely formation of cross-functional interactions (between perception and speech), which has a negative effect on the development of one of the most difficult properties of perception – awareness, which leads to violations of the basic types of perception. en-US
dc.descriptionРезюме. З використанням комп’ютерної програми «Efecton Studio 2009» досліджено особливості сприймання розміру, простору та часу школярами молодшого, середнього і старшого шкільного віку з нейросенсорною приглухуватістю. Встановлено достовірну різницю показників сприймання школярів усіх вікових періодів, які мали порушення слуху, відносно осіб відповідної вікової групи з нормальним слухом. Показано також вікові відмінності та їх особливості у школярів обох порівнюваних груп. Зроблено висновок, що процес сприймання у школярів з вадами слуху розвивається за тими ж законами, що i сприймання у школярів без порушень слуху, однак специфiка порушення супроводжується несвоєчасним формуванням мiжфункцiональних взаємодiй (мiж сприйманням i мовою), що негативно впливає на розвиток однієї з найскладніших властивостей сприймання – усвiдомленостi, що й призводить до порушень основних видів сприймання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університетuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/zdobutky-eks-med/article/view/6770/6175
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Здобутки клінічної і експериментальної медициниuk-UA
dc.sourceAchievements of Clinical and Experimental Medicine; No. 3 (2016)en-US
dc.sourceДостижения клинической и экспериментальной медицины; № 3 (2016)ru-RU
dc.sourceЗдобутки клінічної і експериментальної медицини; № 3 (2016)uk-UA
dc.source2415-8836
dc.source1811-2471
dc.source10.11603/1811-2471.2016.v27.i3
dc.subjectsensorineural hearing lossen-US
dc.subjectschoolchildrenen-US
dc.subjectperception.en-US
dc.subjectнейросенсорна приглухуватістьuk-UA
dc.subjectшколяріuk-UA
dc.subjectсприймання.uk-UA
dc.titleFEATURES OF CERTAIN TYPES OF PERCEPTION IN SCHOOLCHILDREN WITH HEARING DEPRIVATIONen-US
dc.titleОСОБЛИВОСТI ОКРЕМИХ ВИДIВ СПРИЙМАННЯ У ШКОЛЯРIВ ЗI СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦIЄЮuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу