Показати скорочений опис матеріалу

ЄВРОПЕЙСЬКА МЕДИЧНА ОСВІТА: МОДЕЛЬ ПОЛЬЩІ

dc.creatorPereviznyk, B. O.
dc.creatorKovalchuk, T. A.
dc.creatorDzhavadova, N. A
dc.date2020-02-15
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10874
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.4.10874
dc.descriptionERASMUS mobility program is one of the largest international student exchange programs in the world which provided an opportunity to experience semester studies in European universities for more than 3 million students since the start of its functioning. Annually students of different European either medical or non-medical universities have an opportunity to participate in this program and receive a unique chance to get integrated into another educational system, work on own scientific ideas, develop personal professional networking, travel and learn about the life, traditions, culture of another country. This article describes the key features of educational process, scientific opportunities and student leisure in Wroclaw Medical University (Poland) through the perspective of participation in Erasmus Exchange Program. The structure and peculiarities of the practical classes and lectures in clinical departments, the loading of the students for one teacher, evaluation and control of student’s knowledge during practical classes and also in the end of academic semester, possibility to choose elective courses, the term “rector’s hours” are analyzed and described in this article. Since February 18, 2015 in Wroclaw Medical University there is a functioning internal system of the evaluation of quality of university education SONA which oversees standar­dized questionnaire for the students with the further transfer of them into educational department of university with the goal of analysis and further development of schemes for improvement of medical education. The student’s association of university, its structure, goals and peculiarities of its functioning, scientific journals with various degrees of citation where different scientists from all over the world publish their works is also described in the article.en-US
dc.descriptionПрограма студентської мобільності Ерасмус є однією з найбільших міжнародних програм обміну у світі, яка дала змогу отримати досвід семестрового навчання у європейських університетах більш ніж трьом мільйонам учасників від початку її функціонування. Щороку студенти різноманітних європейських, як медичних, так і немедичних ВНЗ, мають змогу брати участь у даній програмі, отримуючи унікальну можливість інтегруватися в іншу систему навчання, працювати над власними науковими ідеями та розробками, розвинути свій майбутній професійний нетворкінг, подорожувати та пізнати життя, культуру, традиції та побут в європейській країні. У статті висвітлено ключові характеристики навчального процесу, можливості наукового розвитку та студентського дозвілля у Вроцлавському медичному університеті (Польща) через призму участі в програмі обміну Ерасмус. В даній роботі проаналізовано, а також описано структуру й особливості проведення практичних занять та лекцій на клінічних кафедрах для старшокурсників, навантаження студентами на одного викладача, оцінку та контроль студентських знань під час практичних занять, а також в кінці семестру, можливість вибору елективних курсів, поняття та умови для застосування ректорських годин. З 18 лютого 2015 р. у Вроцлавському медичному університеті з метою покращення навчального процесу була запроваджена внутрішньоуніверситетська система оцінки якості освіти SONA, що передбачає стандартизоване анкетування студентів з подальшим трансфером опитувальників у навчальний відділ з метою аналізу та подальшої розробки схем покращення якості медичної освіти. У даній статті також йдеться про студентські асоціації університету, їх структуру, цілі та особливості функціонування, наукові видання різного ступеня цитування, в яких публікуються дослідники з різних країн світу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10874/10389
dc.sourceMedical Education; No. 4 (2019); 144-148en-US
dc.sourceМедична освіта; № 4 (2019); 144-148uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.4
dc.subjectmedical educationen-US
dc.subjectErasmus programen-US
dc.subjectexchange programsen-US
dc.subjectstudying in Europeen-US
dc.subjectмедична освітаuk-UA
dc.subjectпрограма Ерасмусuk-UA
dc.subjectпрограми обмінуuk-UA
dc.subjectнавчання в Європіuk-UA
dc.titleEUROPEAN MEDICAL EDUCATION: POLISH VARIANTen-US
dc.titleЄВРОПЕЙСЬКА МЕДИЧНА ОСВІТА: МОДЕЛЬ ПОЛЬЩІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу