Показати скорочений опис матеріалу
EXPERT ASSESSMENT OF THE AMERICAN HIGHER MEDICAL EDUCATION SYSTEM
ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ
dc.creator | Horpinich, T. I. | |
dc.date | 2020-02-15 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10872 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.4.10872 | |
dc.description | The article presents a comparative analysis of the expert assessment of American researchers in the field of medical education in order to consider the possibility of application of the American experience in the organization of doctors’ professional training in the USA. The peculiarities of expert assessment as a scientific method are analyzed. The necessity of using this method to evaluate the possibility of application of the USA experience in the organization of professional training of doctors is substantiated. The study reveals that all American experts focused on the high professionalism and responsibility of teachers, the decisive role of the level of medical education, integration of teaching and research, theory and clinical practice, the importance of the residency phase, simulation training and powerful funding of the field of medicine. | en-US |
dc.description | У статті здійснено порівняльний аналіз експертних оцінок американських вчених у галузі медичної освіти з метою розгляду можливості використання американського досвіду організації професійної підготовки лікарів у США. Подано характеристику експертного оцінювання як наукового методу. Обґрунтовано необхідність застосування цього методу для оцінки можливості впровадження досвіду США з організації професійної підготовки лікарів. У ході дослідження встановлено, що всіма американськими експертами закцентовано увагу на високому професіоналізмі й відповідальності викладачів, вирішальній ролі ступеневості медичної освіти, інтеграції навчання і наукових досліджень, теорії і клінічної практики, важливому значенні етапу резидентури, симуляційного навчання і потужного фінансування галузі. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10872/10387 | |
dc.source | Medical Education; No. 4 (2019); 134-139 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2019); 134-139 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.4 | |
dc.subject | expert assessment | en-US |
dc.subject | medical education | en-US |
dc.subject | USA | en-US |
dc.subject | university | en-US |
dc.subject | експертна оцінка | uk-UA |
dc.subject | медична освіта | uk-UA |
dc.subject | США | uk-UA |
dc.subject | університет | uk-UA |
dc.title | EXPERT ASSESSMENT OF THE AMERICAN HIGHER MEDICAL EDUCATION SYSTEM | en-US |
dc.title | ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА АМЕРИКАНСЬКОЇ СИСТЕМИ ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |