Показати скорочений опис матеріалу
INNOVATIVE METHODS OF EDUCATION IN MEDICAL SCHOOLS OF POLAND
ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ ПОЛЬЩІ
dc.creator | Bedeniuk, A. D. | |
dc.creator | Bodnar, T. V. | |
dc.creator | Bodnar, P. Ya. | |
dc.date | 2020-02-15 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10869 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.4.10869 | |
dc.description | Ukraine’s accession to the Bologna Process is a systematic integration process of higher education into the European and world educational and scientific space. The current processes of globalization, which make the hard work of adapting the main trends of the Bologna process, still cause controversy among educators and young people. To fulfill these obligations, it would be reasonable and sensible to study and learn from the experience of European countries that have previously embarked on this journey. Poland is one such country. With a long history of higher education, Poland has a good reputation in Europe and the world. More and more foreign entrants are paying attention to it. After graduation, the graduate of the Faculty of Medicine is able to diagnose and identify the indications for medical procedures, to recognize life-threatening complications that require urgent medical assistance, to determine the plan of diagnostics and interpretation of their results, to implement proper and safe treatment and to predict its consequences. The prudence and pragmatism in the implementation of the main points of the Bologna Process indicate that Poland is going the right way, and that Ukraine might have something to borrow from it. Based on the analysis of scientific sources, it can be argued that the difficulties that Poland had in the path of integration into the European educational and scientific space were almost overcome. The exchange of experience would help Ukraine to painlessly and quickly approach the level of European countries. | en-US |
dc.description | Приєднання України до Болонського процесу – це планомірний інтеграційний процес вищої школи до європейського і світового освітнього та наукового простору. Сучасні процеси глобалізації, що зумовлюють кропітку роботу з адаптації основних тенденцій Болонського процесу, викликають і досі суперечки серед працівників освіти та молоді. Для виконання цих зобов’язань досить розумно та доречно було б вивчити та перейняти досвід європейських країн, які вже раніше стали на цей шлях. Саме такою країною є Польща. Маючи довгу історію розвитку вищої освіти, Польща має гарну репутацію в Європі та світі. Усе більше іноземних абітурієнтів звертають на неї увагу. Випускник медичного факультету після завершення університету вміє встановити діагноз та визначити показання до медичних процедур, розпізнати небезпечні для життя ускладнення, що вимагають невідкладної медичної допомоги, визначити план діагностики та інтерпретації їх результатів, впровадити належне і безпечне лікування і спрогнозувати його наслідок. Зваженість та прагматизм в імплементації основних положень Болонського процесу свідчать про те, що Польща йде правильним шляхом, і Україна могла б дещо в неї запозичити. Виходячи з аналізу наукових джерел, можна стверджувати, що складнощі, які Польща мала на шляху інтеграції до європейського освітнього та наукового простору, майже подолані. Обмін досвідом допоміг би Україні безболісно і швидко наблизитися до рівня європейських країн. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10869/10384 | |
dc.source | Medical Education; No. 4 (2019); 113-118 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2019); 113-118 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.4 | |
dc.subject | specialization | en-US |
dc.subject | internships | en-US |
dc.subject | virtual patient | en-US |
dc.subject | спеціалізація | uk-UA |
dc.subject | стажування | uk-UA |
dc.subject | віртуальний пацієнт | uk-UA |
dc.title | INNOVATIVE METHODS OF EDUCATION IN MEDICAL SCHOOLS OF POLAND | en-US |
dc.title | ІННОВАЦІЙНІ МЕТОДИ НАВЧАННЯ В МЕДИЧНИХ ВУЗАХ ПОЛЬЩІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |