SUSTAINABLE DEVELOPMENT PRINCIPLES IN HEALTH PROMOTION AND NURSING EDUCATION
ПРИНЦИПИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРОПАГАНДІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА В ОСВІТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР
dc.creator | Burgess-Pinto, E. | |
dc.creator | Yastremska, S. O. | |
dc.creator | Fedoniuk, L. Ya. | |
dc.creator | Shelast, Yv. | |
dc.creator | Martynyuk, L. P. | |
dc.date | 2020-02-14 | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10863 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.4.10863 | |
dc.description | The Sustainable Development Goals (SDGs), otherwise known as the Global Goals, are a universal call to action to end poverty, protect the planet and ensure that all people enjoy peace and prosperity. These 17 Goals build on the successes of the Millennium Development Goals, while including new areas such as climate change, economic inequality, innovation, sustainable consumption, peace and justice, among other priorities. The goals are interconnected – often the key to success on one will involve tackling issues more commonly associated with another. The collaboration with I. Horbachevsky Ternopil National Medical University (TNMU) and the Faculty of Nursing MacEwan University students and teachers in the realization of the Sustainable Development goals proposes the possibilities to study and change the professional practice and nursing education. Co-creation involves strategy: nurses making a difference in the health of global communities. 25 students spent one week at TNMU, focusing on global/planetary health issues and SDGs. Participants include faculty members and Ukrainian students as well as International students from several countries (including Canada, Ghana, Nigeria, and India). Instruction focused on interactive learning and included flipped classroom format, seminars, team-based learning and field clinics coordinated by MacEwan faculty members in partnership with the TNMU members. Through interactive learning in an international setting, students developed a shared understanding of how people relate to each other and to their environments, compared Canadian and Ukrainian approaches to the Sustainable Development Goals, and created space for understanding different ways of knowing and how these enhance health and wellbeing. The face-to-face format of the trip was invaluable in enhancing emotional and informal learning as well as developing capacity as global citizens. The course provides an excellent foundation for students who wish to pursue graduate studies in global health either in Nursing or in Public Health. | en-US |
dc.description | Цілі сталого розвитку, інакше відомі як «Глобальні цілі», є універсальним закликом до дій, спрямованих на подолання бідності, захист планети та забезпечення всіх людей насолоджуватися миром і процвітанням. Ці 17 цілей ґрунтуються на успіху Цілей розвитку тисячоліття, в той час як серед інших пріоритетів включаються нові сфери, такі, як зміна клімату, економічна нерівність, інновації, стале споживання, мир та справедливість. Цілі взаємопов’язані – часто ключ до успіху на одній стосується вирішення питань, частіше пов’язаних з іншим. Співпраця викладачів і студентів Тернопільського національного медичного університету імені І. Я. Горбачевського (ТНМУ) та медсестринського факультету університету МакЮена у реалізації Цілей сталого розвитку пропонує можливості вивчити та змінити професійну практику й освіту медсестер. Співпраця передбачає наступну стратегію: медсестри, які можуть вплинути на здоров’я світової спільноти. 25 cтудентів провели один тиждень у ТНМУ, зосередившись на глобальних/планетарних проблемах сталого розвитку. Серед учасників були викладачі та студенти – представники України та декількох країн (включаючи Канаду, Гану, Нігерію та Індію). Робота була зосереджена на інтерактивному навчанні та включала перевернутий формат аудиторії, семінари, командне навчання та польові клініки, координовані членами медсестринського факультету університету МакЮена у партнерстві з викладачами ТНМУ. Завдяки інтерактивному навчанню в міжнародному середовищі студенти виробили спільне розуміння того, як люди ставляться один до одного й до свого оточення, порівняли канадський та український підходи до цілей сталого розвитку і створили простір для розуміння різних способів пізнання та як вони зміцнюють здоров’я й добробут. Формат поїздки віч-на-віч був неоціненним для підвищення емоційного та неформального навчання, а також для розвитку потенціалу особистості у світі. Курс є чудовою основою для студентів, які бажають продовжити навчання в університеті, вивчаючи основи глобального здоров’я або в галузі медсестринства, або в галузі охорони здоров’я. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | eng | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10863/10375 | |
dc.source | Medical Education; No. 4 (2019); 67-73 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 4 (2019); 67-73 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.4 | |
dc.subject | education | en-US |
dc.subject | nursing | en-US |
dc.subject | sustainable development | en-US |
dc.subject | I. Horbachevsky Ternopil National Medical University | en-US |
dc.subject | MacEwan University | en-US |
dc.subject | навчання | uk-UA |
dc.subject | медсестринство | uk-UA |
dc.subject | сталий розвиток | uk-UA |
dc.subject | Тернопільський національний медичний університет імені І. Я. Горбачевського МОЗ України | uk-UA |
dc.subject | Університет МакЮена | uk-UA |
dc.title | SUSTAINABLE DEVELOPMENT PRINCIPLES IN HEALTH PROMOTION AND NURSING EDUCATION | en-US |
dc.title | ПРИНЦИПИ СТАЛОГО РОЗВИТКУ В ПРОПАГАНДІ ЗДОРОВОГО СПОСОБУ ЖИТТЯ ТА В ОСВІТІ МЕДИЧНИХ СЕСТЕР | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Files in this item
Files | Size | Format | View |
---|---|---|---|
There are no files associated with this item. |