Показати скорочений опис матеріалу

УЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ

dc.creatorOleksii, K. B.
dc.creatorSavaryn, T. V.
dc.creatorVorona, I. I.
dc.date2019-12-03
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:32Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:32Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10659
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10659
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12586
dc.descriptionDifferent approaches to the study of the system of students’ individual work management have been analyzed. The peculiarity of the proposed integrative technology of students’ individual work management is that the management effectiveness is achieved through the organization of the students’ individual work with diagnostic objectives, the achievement of which is subject to a clear description and definition. Structural components of integrated technology are: goals, content, methods, organizational forms and functional components. It has been proved that the effectiveness of management of students’ individual work depends on the goals and methods of achieving them; internal motivation and cognitive interests of students; quality of the content aspect of educational information for self-study; creation of favorable conditions for self-realization of a student; the methodological provision of the discipline, its precise planning, organization and management, student’s free time; the competent use of various forms of current and periodic control. Integrated technology develops intellectual and creative students’ abilities, helps to make decisions. This circumstance is especially important, as in modern science, there is an increasingly evident tendency to the synthesis of knowledge, to the awareness and disclosure of the collectivity of cognition objects.en-US
dc.descriptionУ статті проаналізовано різні підходи до вивчення системи управління самостійною роботою студентів. Особливість запропонованої інтегративної технології управління самостійною роботою студентів полягає в тому, що ефективність управління досягається за рахунок організації СРС з діагностично поставленими цілями, досягнення яких піддається чіткому опису та визначенню. Структурними компонентами інтегративної технології є: цілі, зміст, методи, організаційні форми і функціональні компоненти. Було доведено, що ефективність управління СРС залежить від цілей і способів їх досягнення; внутрішньої мотивації і пізнавальних інтересів студентів; якості змістовного аспекту навчальної інформації для самостійного вивчення; створення сприятливих умов для самореалізації студента; методичного забезпечення навчальної дисципліни, від її чіткого планування, організації та управління, ретельного вивчення вільного часу студента; від компетентного використання різноманітних форм поточного та періодичного контролю. Інтеграційна технологія розвиває інтелектуальні та творчі здібності студентів, допомагає приймати масштабні рішення. Дана обставина особливо важлива, оскільки в сучасній науці все більш очевидна тенденція до синтезу знань, до усвідомлення і розкриття спільності об’єктів пізнання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10659/10166
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 144-149en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 144-149uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectstudents’ individual worken-US
dc.subjecttechnology managementen-US
dc.subjectmanagement processen-US
dc.subjectapproach; methodsen-US
dc.subjectсамостійна робота студентівuk-UA
dc.subjectтехнологія управлінняuk-UA
dc.subjectпроцес управлінняuk-UA
dc.subjectпідхідuk-UA
dc.subjectметодиuk-UA
dc.titleGENERALIZED MODEL OF INTEGRATED TECHNOLOGY OF MEDICAL STUDENTS’ INDIVIDUAL WORK MANAGEMENT IN LEARNING A FOREIGN LANGUAGEen-US
dc.titleУЗАГАЛЬНЕНА МОДЕЛЬ ІНТЕГРАТИВНОЇ ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ САМОСТІЙНОЮ РОБОТОЮ СТУДЕНТІВ-МЕДИКІВ ПРИ ВИВЧЕННІ ІНОЗЕМНОЇ МОВИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу