Показати скорочений опис матеріалу

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВ

dc.creatorNakhaieva, Ya. M.
dc.creatorHumenna, I. R.
dc.date2019-12-03
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:30Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:30Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10652
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10652
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12581
dc.descriptionThe mаin objectives of higher medicаl educаtion аre professionаl improvement of physiciаns to meet the needs dictаted by the modern world both аt undergrаduаte аnd postgrаduate levels. Educаtion of the future tаkes on the feаtures of innovаtive educаtion integrаted with reseаrch аctivity, charаcterized by а continuous, fundаmental, prаctical orientation. The article deals with the problem of the formation of the professional competence of future doctors in the study of foreign languages in medical institutions of higher education. It is noted, that modern education programmes, introduced as a result of the reform of medical education, are built not only on the principle of knowledge and skills obtaining, but also the acquisition of competencies. Modern trends in planning, organizing, evaluating the quality of education аctually helped to ensure the implementation of competence-based аpproach in the training of doctors. The theoretical aspects of this problem are also considered. The research has identified the need to develop methodological materials for focusing on and developing the future doctors during studying of foreign languages.en-US
dc.descriptionОсновними завданнями вищої медичної освіти є професійне вдосконалення лікарів для задоволення потреб, продиктованих сучасним світом, як на рівні студентів, так і аспірантів. Навчання майбутнього набуває особливостей інноваційної освіти, інтегрованої з науково-дослідною діяльністю, що характеризується постійною, фундаментальною, практичною спрямованістю. У статті розглядається проблема формування професійної компетентності майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов у медичних закладах вищої освіти. Зроблено наголос на тому, що сучасні навчальні програми, які впроваджені внаслідок реформи медичної освіти, побудовані не лише за принципом здобуття знань та умінь, а й набуття компетенцій. Сучасні тенденції планування, організації, оцінки якості освіти фактично допомогли забезпечити впровадження компетентнісного підходу в підготовці лікарів. Розглянуто також теоретичні аспекти цієї проблеми. Дослідження довело необхідність розробки методичних матеріалів для цілеспрямованого формування професійної підготовки майбутніх лікарів під час вивчення іноземних мов.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10652/10159
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 108-112en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 108-112uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectprofessional competenceen-US
dc.subjectcompetenceen-US
dc.subjectefficient educationen-US
dc.subjecteducational spaceen-US
dc.subjectforeign languagesen-US
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk-UA
dc.subjectкомпетенціяuk-UA
dc.subjectпродуктивна освітаuk-UA
dc.subjectосвітній простірuk-UA
dc.subjectіноземні мовиuk-UA
dc.titleFORMING THE PROFESSIONAL COMPETENCE OF FUTURE DOCTORS AS A PEDAGOGICAL PROBLEM WHEN STUDYING FOREIGN LANGUAGESen-US
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЛІКАРІВ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ПРОБЛЕМА ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ ІНОЗЕМНИХ МОВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу