Show simple item record

СИМУЛЯЦІЙНІ МЕТОДИКИ У ВИРІШЕННІ БАГАТОРІВНЕВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕНДОКРИНОЛОГІЇ

dc.creatorPasyechko, N. V.
dc.creatorYarema, N. I.
dc.creatorSmachylo, I. V.
dc.creatorSavchenko, I. P.
dc.date2019-12-03
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:29Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:29Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10650
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10650
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12579
dc.descriptionThe article presents a modern methodology of the conducting the stage II All-Ukrainian Student’s Olympiad by using the simulation techniques. There was the using of evaluation the theoretical knowledge such a test tasks, the solution of situational tasks, the interpretation of the laboratory and instrumental methods of examination and also the solution the modified emergency condition in the interactive mode for the purpose students to engage the active scientific work, motivation for each intellectual abilities, development of their communicative qualities. The Student’s Olympiad was passed in the four tours: I – writing the test tasks, II – solution the situation tasks with increased complexity, III – solution the modified emergency condition in the interactive mode, IV – solution the practical tasks with interpretation the laboratory and instrumental methods of examination. The students were required the synthesis not only the endocrinology knowledge, getting during the studying in the university, but also the related disciplines, such as cardiology, pharmacology, laboratory and instrumental diagnostics. The main place in the preparation the student was taken the skill, using of semiotics standard and treatment during the working with the virtual patient. The winners in the stage II of All-Ukrainian Student’s Olympiad in Endocrinology with the most scored points became the participants from I. Horbachevsky Ternopil State Medical University (I place), Ivano-Frankivsk National Medical University and Sumy State Medical University (II place), and also Lviv National Medical University and Dnipropetrovsk Medical Academy (III place). The solution of the modified emergency condition in the interactive mode will allow students to develop the speed of clinical thinking and to provide the urgent care to the patient in different clinical conditions.en-US
dc.descriptionУ статті наведено сучасну методику проведення ІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з ендокринології з використанням симуляційних методик. З метою залучення студентів до активної наукової роботи, мотивування у кожного інтелектуальних здібностей, розвитку комунікативних рис використовувалась оцінка теоретичних знань у вигляді тестових завдань, розв’язання ситуаційних задач, інтерпретація лабораторних та інструментальних методів обстежень, а також вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі. Відбувалася студентська олімпіада з ендокринології в чотири тури: І – написання тестових завдань, ІІ – розв’язання ситуаційних задач підвищеної складності, ІІІ – вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі, ІV – вирішення практичних завдань з інтерпретації лабораторно-інструментальних методів обстеження. Від студентів-учасників вимагався синтез знань з ендокринології, отриманих не лише за роки вивчення даної дисципліни у вищих навчальних закладах, але й суміжних дисциплін, таких, як кардіологія, фармакологія, лабораторна та інструментальна діагностика. Особливе місце в підготовці олімпійця з ендокринології займало вміння застосування стандартів семіотики та лікування при роботі з віртуальним пацієнтом. За кількістю набраних балів переможцями студентської олімпіади з ендокринології стали учасники із Тернопільського державного медичного університету ім. І. Я. Горбачевського (І місце), Івано-­Франківського національного медичного університету і Сумського державного медичного університету (ІІ  місце), а також Львівського національного медичного університету ім. Д. Галицького та Київського медичного університету і Дніпропетровської медичної академії (ІІІ місце). Вирішення змодельованого невідкладного стану в інтерактивному режимі дозволяє розвинути у студента швидкість клінічного мислення та надання невідкладної допомоги хворому при різних клінічних станах.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10650/10155
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 85-90en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 85-90uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectsimulation techniqueen-US
dc.subjectinteractive modeen-US
dc.subjecttest controlen-US
dc.subjectsituational tasksen-US
dc.subjectpractical experienceen-US
dc.subjectсимуляційна методикаuk-UA
dc.subjectінтерактивний режимuk-UA
dc.subjectтестовий контрольuk-UA
dc.subjectситуаційні задачіuk-UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk-UA
dc.titleSIMULATIVE METHODS IN SOLUTION OF THE MULTILEVEL SITUATION TASKS IN THE STAGE II OF UKRAINIAN STUDENT’S OLYMPIAD IN ENDOCRYNOLOGYen-US
dc.titleСИМУЛЯЦІЙНІ МЕТОДИКИ У ВИРІШЕННІ БАГАТОРІВНЕВИХ СИТУАЦІЙНИХ ЗАДАЧ У ІІ ЕТАПІ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ СТУДЕНТСЬКОЇ ОЛІМПІАДИ З ЕНДОКРИНОЛОГІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record