Показати скорочений опис матеріалу

ВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКИХ МЕДИЧНИХ ТЕРМІНІВ

dc.creatorVorona, I. I.
dc.creatorSavaryn, T. V.
dc.date2019-12-02
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:28Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:28Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10643
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10643
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12572
dc.descriptionThe article describes the effectiveness of using a virtual program in Latin lessons, analyzes the scientific and methodological approaches to using the virtual environment for the learning Latin medical terminology by students in medical schools. The experience of using the virtual program in Latin lessons by medical students is generalized. It was noted that using the virtual programs significantly expands the capabilities of teachers, promotes individualization of training, activating the cognitive activity of students; allows the teacher to tailor the learning process to their individual peculiarities. Today, considerable attention is paid to the informatization of the educational process in the system of higher education. Using computer technologies makes it possible to organize the information transfer process to students more efficiently, by using all possible channels. The total number of available curricula is significant. Using the virtual program takes an important place in studying. Informatization and computerization of education in the modern globalized world imply both the preparation of the teacher for the using innovative technologies and the student’s willingness to work independently, especially in the process of studying professional terminology. Virtual learning programs can be used in Professional Latin learning as a powerful source of information by means of individualizing learning, evaluating and controlling knowledge, as well as a means of animating students’ creative activity and encouraging them to study. The implementation of virtual programs greatly accelerates the process of mastering the educational material, diversifies it, makes it more interesting. Since the Latin computerized virtual program contains the necessary information from both theory and practice, it helps students to control their knowledge management methodology before the survey, as well as facilitating the assimilation of material in a group.en-US
dc.descriptionУ статті вказано на ефективність використання віртуальної програми на заняттях латинської мови, проаналізовано науково-методичні підходи до використання віртуального середовища для вивчення латинської медичної термінології студентами у вищих медичних навчальних закладах. Узагальнено досвід використання віртуальної навчальної програми на заняттях з латинської мови у студентів-медиків. Зазначено, що використання віртуальних навчальних програм значно розширює можливості викладачів, сприяє індивідуалізації навчання, активізації пізнавальної діяльності студентів; дає змогу максимально адаптувати процес навчання до їхніх індивідуальних особливостей. Сьогодні в системі вищої освіти значна увага приділяється інформатизації навчального процесу. Використання комп’ютерних технологій дає змогу організувати процес передачі інформації студентам більш ефективно, із застосуванням усіх можливих каналів. Арсенал наявних навчальних програм досить вагомий. Чільне місце в навчанні посідає застосування віртуальних навчальних програм. Інформатизація та комп’ютеризація освіти в сучасному глобалізованому світі передбачає як підготовку виклада­ча до використання інноваційних технологій, так і готовність студента працювати самостійно, особливо у процесі вивчення фахової термінології. Віртуальні навчальні програми можуть застосовуватися в процесі навчання латинської мови професійного медичного спрямування як потужне джерело інформації, як засіб індивідуалізації навчання, оцінювання та контро­лю знань, а також як засіб активізації творчої діяльності студентів та заохочення до навчання. Виконання віртуальних програм значно прискорює процес освоєння навчального матеріалу, урізноманітнює його, робить цікавішим. Оскільки комп’ютерна віртуальна програма з латинської мови містить необхідні відомості як з теорії, так і з практики, це допомагає студентам перед опитуванням проконтролювати свої знання за методикою виконання, а також полегшити засвоєння матеріалу на занятті.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10643/10141
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 14-18en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 14-18uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectvirtual educational programen-US
dc.subjectcomputer technologiesen-US
dc.subjectLatinen-US
dc.subjectLatin medical terminologyen-US
dc.subjectmedical studenten-US
dc.subjectвіртуальна навчальна програмаuk-UA
dc.subjectкомп’ютерні технологіїuk-UA
dc.subjectлатинська моваuk-UA
dc.subjectлатинські медичні терміниuk-UA
dc.subjectстудент-медикuk-UA
dc.titleVIRTUAL EDUCATIONAL PROGRAM USAGE FOR LEARNING LATIN MEDICAL TERMINOLOGYen-US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ВІРТУАЛЬНИХ НАВЧАЛЬНИХ ПРОГРАМ ДЛЯ ВИВЧЕННЯ ЛАТИНСЬКИХ МЕДИЧНИХ ТЕРМІНІВuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу