Показати скорочений опис матеріалу

ФІЛОСОФСЬКИЙ І ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В НІМЕЧЧИНІ ТА ФРАНЦІЇ: МИНУЛЕ Й СЬОГОДЕННЯ

dc.creatorRambu, Nicolae
dc.creatorFedchyshyn, N. O.
dc.creatorPermiakova, O. H.
dc.date2019-10-31
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:25Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10536
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10536
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12566
dc.descriptionThe article summarizes the pedagogical, historical and philosophical experience of aesthetic education in Germany and France. It has been substantiated that the aesthetic development of a child is an important element of the educational process. Based on the analysis of philosophical concept and pedagogical views of J. F. Herbart, it has been determined that in the educational process of a child, a prominent role is given to the aesthetic component (artistic potential, free and creative expression of thoughts, experiences). The actual approaches of the German thinker to solving important problems of education and aesthetic development of a child have been substantiated. The model of the aesthetic development of a child in France, the attitude to the surrounding reality and art, the ability to perceive the manifestations of the beautiful in nature, everyday life and human relations have been revealed. The necessity of cultivating the ability for aesthetic activity (creativity, pleasure, formation of aesthetic tastes, feelings, ideals) has been explained. Studying the historical experience of aesthetic education in Germany and France, which embodies the advanced ideas of European pedagogical thought and which today occupies leading positions in the educational process, is of considerable interest for practicing educators. From a pedagogical point of view, aesthetic education in Germany and France is based on the primary development of the child’s aesthetic perception, creativity, artistic vision: literature, music, painting.en-US
dc.descriptionУ статті узагальнено педагогічний та історико-філософський досвід естетичного виховання у Німеччині та Франції. Обґрунтовано, що естетичний розвиток дитини є важливим елементом виховного процесу. На основі аналізу філософської концепції та педагогічних поглядів Й.-Ф. Гербарта з’ясовано, що у виховному процесі дитини чільне місце належить естетичній складовій (художній потенціал, вільне й творче вираження думки, переживань). Обґрунтовано актуальні підходи німецького мислителя до розв’язання важливих проблем виховання та естетичного розвитку дитини. Розкрито модель естетичного розвитку дитини у Франції, ставлення до навколишньої дійсності і мистецтва, уміння сприймати прояви прекрасного у природі, побуті, людських взаєминах. Пояснено необхідність виховання здатності до естетичної діяльності (творчості, задоволення, формування естетичних смаків, почуттів, ідеалів). Вивчення історичного досвіду Німеччини та Франції щодо естетичного виховання, у якому втілені передові ідеї європейської педагогічної думки і які займають сьогодні лідерські позиції у навчально-виховному процесі, становить значний інтерес серед вчених, педагогів-практиків. З педагогічної точки зору, естетичне виховання у Німеччині та Франції ґрунтується на першочерговому розвитку у дитини естетичного сприйняття, креативності, мистецького бачення: художнє слово, музика, живопис.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10536/10163
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 128-134en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 128-134uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectaesthetic educationen-US
dc.subjectchild’s developmenten-US
dc.subjectGermanyen-US
dc.subjectFranceen-US
dc.subjectpedagogical processen-US
dc.subjecteducational institutionsen-US
dc.subjectестетичне вихованняuk-UA
dc.subjectрозвиток дитиниuk-UA
dc.subjectНімеччинаuk-UA
dc.subjectФранціяuk-UA
dc.subjectпедагогічний процесuk-UA
dc.subjectосвітні закладиuk-UA
dc.titleTHE PHILOSOPHICAL AND PEDAGOGICAL ASPECTS OF AESTHETIC EDUCATION IN GERMANY AND FRANCE: THE PAST AND THE PRESENTen-US
dc.titleФІЛОСОФСЬКИЙ І ПЕДАГОГІЧНИЙ АСПЕКТИ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ В НІМЕЧЧИНІ ТА ФРАНЦІЇ: МИНУЛЕ Й СЬОГОДЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу