Show simple item record

ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНИХ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ

dc.creatorMelnyk, T. P.
dc.date2019-10-28
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:25Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:25Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10511
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10511
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12562
dc.descriptionThe article analyzes one of the main tasks of the training program for a foreign specialist in the medical field, which is to increase the level of oral language culture, develop the ability to express students’ thoughts correctly, logically and competently. The method of formation professionally oriented dialogical skills of foreign students of medical specialties in the process of studying Ukrainian as a foreign language is offered. The selection of tasks is aimed at meeting the communicative needs of foreign students in various fields of communication: scientific (to obtain competitive training in their chosen profession), socio-political and socio-cultural (for proper adaptation and full orientation in the new socio-cultural environment), household (to meet the needs of daily life), and to foster a harmonious personality capable of intercultural dialogue. A system of exercises is proposed that will facilitate the acquisition of skills and communication in oral and written form according to the goals and social norms of speech behavior in typical areas and situations. It has been found out that completing the set of tasks will help to develop the skills of foreign students: 1) to ask others questions and answer the questions; 2) to support and continue the conversation according to the situation; 3) to build a dialogue on the proposed topic; 4) successfully use forms of speech etiquette; 5) to answer questions about the content of the text. The materials described in the article are intended for foreign students who are proficient in the elementary level and are able to apply the acquired knowledge of the Ukrainian language to achieve social and professional interaction in the Ukrainian-speaking environment.en-US
dc.descriptionУ статті проаналізовано одне з основних завдань програми підготовки іноземного фахівця медичної сфери, яке полягає в підвищенні рівня культури усного мовлення, виробленні вміння правильно, логічно та грамотно висловлювати думку. Запропоновано методику формування професійно зорієнтованих діалогічних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної. Добір завдань спрямовано на реалізацію комунікативних потреб студентів-іноземців у різних сферах спілкування: науковій (для отримання конкурентоспроможної підготовки за обра­ним фахом), суспільно-політичній і соціально-культурній (для належної адаптації та повноцінного орієнтування в новому соціально-культурному середовищі, особистісного культурного зростання), побутовій (для задоволення потреб повсякденного життя), а також для виховання гармонійної особистості, що здатна до міжкультурного діалогу. Запропоновано систему вправ, які сприятимуть опануванню вмінь та навичок спілкуватися в усній і письмовій формах відповідно до цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах і ситуаціях. З’ясовано, що виконання окресленого комплексу завдань сприятиме виробленню в іноземних студентів навичок: 1) звертатися до інших із запитаннями та відповідати на запитання; 2) підтримувати та продовжувати розмову відповідно до ситуації спілкування; 3) будувати діалог на запропоновану тему; 4) вдало використовувати форми мовленнєвого етикету; 5) відповідати на запитання за змістом тексту та переказувати зміст текстів. Матеріали, описані в статті, призначені для студентів-іноземців, які володіють мовою на початковому рівні та здатні застосовувати здобуті знання з української мови для досягнення соціальної та професійної взаємодії в українськомовному середовищі.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10511/10153
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 75-78en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 75-78uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectcommunication skillsen-US
dc.subjectlanguage trainingen-US
dc.subjectteaching materialsen-US
dc.subjectforeign studentsen-US
dc.subjectUkrainian as a foreign languageen-US
dc.subjectкомунікативні навичкиuk-UA
dc.subjectмовна підготовкаuk-UA
dc.subjectнавчально-методичні матеріалиuk-UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk-UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk-UA
dc.titleFORMATION OF PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATIVE SKILLS OF STUDENTS-FOREIGNERS OF MEDICAL SPECIALTIES IN THE PROCESS OF STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGEen-US
dc.titleФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНИХ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record