Показати скорочений опис матеріалу
FORMATION OF PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATIVE SKILLS OF STUDENTS-FOREIGNERS OF MEDICAL SPECIALTIES IN THE PROCESS OF STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGE
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНИХ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ
dc.creator | Melnyk, T. P. | |
dc.date | 2019-10-28 | |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T08:52:25Z | |
dc.date.available | 2020-02-20T08:52:25Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10511 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10511 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12562 | |
dc.description | The article analyzes one of the main tasks of the training program for a foreign specialist in the medical field, which is to increase the level of oral language culture, develop the ability to express students’ thoughts correctly, logically and competently. The method of formation professionally oriented dialogical skills of foreign students of medical specialties in the process of studying Ukrainian as a foreign language is offered. The selection of tasks is aimed at meeting the communicative needs of foreign students in various fields of communication: scientific (to obtain competitive training in their chosen profession), socio-political and socio-cultural (for proper adaptation and full orientation in the new socio-cultural environment), household (to meet the needs of daily life), and to foster a harmonious personality capable of intercultural dialogue. A system of exercises is proposed that will facilitate the acquisition of skills and communication in oral and written form according to the goals and social norms of speech behavior in typical areas and situations. It has been found out that completing the set of tasks will help to develop the skills of foreign students: 1) to ask others questions and answer the questions; 2) to support and continue the conversation according to the situation; 3) to build a dialogue on the proposed topic; 4) successfully use forms of speech etiquette; 5) to answer questions about the content of the text. The materials described in the article are intended for foreign students who are proficient in the elementary level and are able to apply the acquired knowledge of the Ukrainian language to achieve social and professional interaction in the Ukrainian-speaking environment. | en-US |
dc.description | У статті проаналізовано одне з основних завдань програми підготовки іноземного фахівця медичної сфери, яке полягає в підвищенні рівня культури усного мовлення, виробленні вміння правильно, логічно та грамотно висловлювати думку. Запропоновано методику формування професійно зорієнтованих діалогічних навичок студентів-іноземців медичних спеціальностей у процесі вивчення української мови як іноземної. Добір завдань спрямовано на реалізацію комунікативних потреб студентів-іноземців у різних сферах спілкування: науковій (для отримання конкурентоспроможної підготовки за обраним фахом), суспільно-політичній і соціально-культурній (для належної адаптації та повноцінного орієнтування в новому соціально-культурному середовищі, особистісного культурного зростання), побутовій (для задоволення потреб повсякденного життя), а також для виховання гармонійної особистості, що здатна до міжкультурного діалогу. Запропоновано систему вправ, які сприятимуть опануванню вмінь та навичок спілкуватися в усній і письмовій формах відповідно до цілей і соціальних норм мовленнєвої поведінки в типових сферах і ситуаціях. З’ясовано, що виконання окресленого комплексу завдань сприятиме виробленню в іноземних студентів навичок: 1) звертатися до інших із запитаннями та відповідати на запитання; 2) підтримувати та продовжувати розмову відповідно до ситуації спілкування; 3) будувати діалог на запропоновану тему; 4) вдало використовувати форми мовленнєвого етикету; 5) відповідати на запитання за змістом тексту та переказувати зміст текстів. Матеріали, описані в статті, призначені для студентів-іноземців, які володіють мовою на початковому рівні та здатні застосовувати здобуті знання з української мови для досягнення соціальної та професійної взаємодії в українськомовному середовищі. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10511/10153 | |
dc.source | Medical Education; No. 3 (2019); 75-78 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2019); 75-78 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.3 | |
dc.subject | communication skills | en-US |
dc.subject | language training | en-US |
dc.subject | teaching materials | en-US |
dc.subject | foreign students | en-US |
dc.subject | Ukrainian as a foreign language | en-US |
dc.subject | комунікативні навички | uk-UA |
dc.subject | мовна підготовка | uk-UA |
dc.subject | навчально-методичні матеріали | uk-UA |
dc.subject | студенти-іноземці | uk-UA |
dc.subject | українська мова як іноземна | uk-UA |
dc.title | FORMATION OF PROFESSIONALLY ORIENTED COMMUNICATIVE SKILLS OF STUDENTS-FOREIGNERS OF MEDICAL SPECIALTIES IN THE PROCESS OF STUDYING THE UKRAINIAN LANGUAGE | en-US |
dc.title | ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНИХ КОМУНІКАТИВНИХ НАВИЧОК СТУДЕНТІВ-ІНОЗЕМЦІВ МЕДИЧНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЯК ІНОЗЕМНОЇ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |