Показати скорочений опис матеріалу

МЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА ЯК ПЕРСПЕКТИВНА СКЛАДОВА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИ

dc.creatorSichkoriz, O. Ye.
dc.creatorLototska, L. B.
dc.creatorKolach, T. S.
dc.date2019-10-28
dc.date.accessioned2020-02-20T08:52:24Z
dc.date.available2020-02-20T08:52:24Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10486
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10486
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12560
dc.descriptionInformation technology can change the way of study medicine by students and medical professionals. The use of simulation technologies, virtual patients and e-learning in medical education has turned into a pedagogical strategy that promotes an active approach to student-centered learning. Increasing the level of education requires determining which information technologies that promote learning are worthy of use in medical activities. The purpose of this publication is coverage of the role of medical informatics in the educational process at pre- and postgraduate levels and activation of competencies in the field of computer technology in the training of medical professionals who are interested in becoming experts in the development, implementation and evaluation of information and communication technologies in medicine. The article also analyzes the importance and possibility of introducing cycles of thematic improvement in medical informatics for students of postgraduate studies. Carrying out such cycles is especially relevant and necessary in the conditions of automation of accounting of medical services, management of medical information in electronic form and will facilitate the development of professional competencies of medical specialists. Adaptation of medical professionals to the electronic health care system will allow every doctor to use information technology to fully partnership with patients. Training of medical professionals in higher education involves the systematic and holistic formation of information and analytical knowledge and skills of students. Medical informatics as a component of higher medical education should aim for the achievement of effective academic and educational programs for pre- and postgraduate education. The propagation of medical informatics teaching in educational health care facilities should be accompanied by a clear concerted efforts for a positive impact on all parties involved.en-US
dc.descriptionІнформаційні технології можуть змінити спосіб вивчення медицини студентами та медичними працівниками. У медичній освіті застосування симуляційних технологій, віртуальних пацієнтів та електронного навчання перетворилося на педагогічну стратегію у сприянні активному підходу до навчання, орієнтованого на слухачів. Підвищення рівня освіти вимагає визначити, які інформаційні технології, що сприяють навчанню, заслуговують на використання у лікарській діяльності. Мета цієї публікації полягає у висвітленні ролі медичної інформатики у навчальному процесі на до- та післядипломному рівнях та формування компетентності в галузі компʼютерних технологій у професійній підготовці медичних фахівців, зацікавлених стати експертами у розробці, впровадженні та оцінці інформаційно-комунікаційних технологій у медицині. У статті також проаналізовано доцільність та можливість впровадження циклів тематичного удосконалення з медичної інформатики для слухачів післядипломного навчання. Проведення таких циклів є особливо актуальним та необхідним в умовах автоматизації ведення обліку медичних послуг, управління медичною інформацією в електронному вигляді та сприятиме розвитку професійних компетенцій слухачів. Адаптація медичних фахівців до електронної системи охорони здоровʼя дозволить кожному лікареві використовувати інформаційні технології для повноцінного партнерства з пацієнтами. Підготовка медичних працівників у вищій школі передбачає систематичне та цілісне формування у студентів інформаційно-аналітичних знань і вмінь. Медична інформатика як складова вищої медичної освіти повинна прагнути досягнення ефективних академічних та освітніх програм до- і післядипломної освіти. Поширення викладання медичної інформатики в освітніх медичних закладах має супроводжуватися чіткими узгодженими зусиллями для позитивного впливу на всі залучені сторони.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10486/10156
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019); 91-95en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019); 91-95uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectinformation technologiesen-US
dc.subjectmedical informaticsen-US
dc.subjectpostgraduate medical educationen-US
dc.subjectінформаційні технологіїuk-UA
dc.subjectмедична інформатикаuk-UA
dc.subjectпіслядипломна медична освітаuk-UA
dc.titleMEDICAL INFORMATICS AS A PROSPECTIVE COMPONENT OF HIGHER MEDICAL EDUCATIONen-US
dc.titleМЕДИЧНА ІНФОРМАТИКА ЯК ПЕРСПЕКТИВНА СКЛАДОВА ВИЩОЇ МЕДИЧНОЇ ОСВІТИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу