Показати скорочений опис матеріалу
SPECIFIC FEATURES OF EDUCATIONAL CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCES OF PHYSICAL THERAPY SPECIALISTS IN PROCESS OF NATURAL SCIENCE EDUCATION
СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ
dc.creator | Fastivets, A. B. | |
dc.date | 2019-10-28 | |
dc.date.accessioned | 2020-02-20T08:52:24Z | |
dc.date.available | 2020-02-20T08:52:24Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10377 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.3.10377 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12557 | |
dc.description | The article defines the fact that educational conditions analyzed by the author are in close correlation and set up a unity which is characterized by availability of integrated components to secure the availability of specialists to the professional service. They ensure the potential use of natural sciences by optimization of educational forms, methods and technologies. The complex of measures of selection of educational conditions for formation of professional competences of physical therapy specialists which is proposed by the author includes: formation of value attitude of specialists to be toward their specialty; use of different methods and forms, a system of situational tasks and practical training in process of natural science education; settlement of subject-subject correlation in process of natural science education. As a result of our research, the essence of the concept “educational conditions” is revealed and educational conditions of formation of professional competences of physical therapy specialists in process of natural science education are separated and substantiated. It was proved by the author that the educational conditions of formation of professional competences of physical therapy specialists in process of natural science education are a system of opportunities, technologies and facilities of organization of educational process which enable the effectiveness of formation of professional competences of specialists. | en-US |
dc.description | У статті з’ясовано, що проаналізовані нами педагогічні умови перебувають у тісному взаємоз’язку й утворюють єдність, що характеризується наявністю компонентів, які інтегруються в досягненні готовності майбутніх фахівців до продуктивної професійної діяльності. Вони забезпечують використання потенціалу природничо-наукових дисциплін, оптимізуючи форми, методи, підходи та технології організації навчального процесу. Нами запропоновано комплекс заходів під час відбору педагогічних умов, орієнтованих на формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії, до яких відносимо: формування в майбутніх спеціалістів ціннісного ставлення до фаху; використання під час вивчення природничо-наукових дисциплін різноманітних форм і методів роботи, системи ситуаційних задач, практичного тренінгу, що сприяють формуванню практичних умінь у можливих ситуаціях професійної діяльності; здійснення суб’єкт-суб’єктної взаємодії у процесі вивчення природничо-наукових дисциплін. У результаті здійсненого нами дослідження було розкрито зміст поняття «педагогічні умови», виокремлено й обґрунтовано педагогічні умови формування базових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки. Доведено, що педагогічні умови формування фахових компетентностей майбутніх фахівців з фізичної терапії у процесі природничо-наукової підготовки становлять систему таких можливостей, технологій і засобів організації навчального процесу, які дозволяють забезпечити ефективність та результативність формування базових компетентностей майбутніх спеціалістів. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10377/10157 | |
dc.source | Medical Education; No. 3 (2019); 96-102 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 3 (2019); 96-102 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.3 | |
dc.subject | educational process | en-US |
dc.subject | formation of professional competences | en-US |
dc.subject | physical therapy specialists | en-US |
dc.subject | навчальний процес | uk-UA |
dc.subject | формування фахових компетентностей | uk-UA |
dc.subject | фахівці з фізичної терапії | uk-UA |
dc.title | SPECIFIC FEATURES OF EDUCATIONAL CONDITIONS OF FORMATION OF PROFESSIONAL COMPETENCES OF PHYSICAL THERAPY SPECIALISTS IN PROCESS OF NATURAL SCIENCE EDUCATION | en-US |
dc.title | СПЕЦИФІКА ПЕДАГОГІЧНИХ УМОВ ФОРМУВАННЯ ФАХОВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ З ФІЗИЧНОЇ ТЕРАПІЇ У ПРОЦЕСІ ПРИРОДНИЧО-НАУКОВОЇ ПІДГОТОВКИ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |