Show simple item record

ФУНКЦІОНАЛЬНІ І СТРУКТУРНІ ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ

dc.creatorVoronenko, Yu. V.
dc.creatorVdovichenko, Yu. P.
dc.creatorTolstanov, O. K.
dc.creatorKrasnov, V. V.
dc.date2019-05-12
dc.date.accessioned2020-02-20T08:48:47Z
dc.date.available2020-02-20T08:48:47Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10118
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10118
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12540
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the aspirations of the world professional community to improve existing models of continuous professional development (CPD) in advanced countries and to compare these trends with the reforms taking place in the system of training of medical personnel in Ukraine. The main body. The article presents analysis of relevant documents WHO and WFME. If we analyze the aspirations of developed countries to improve existing training systems for medical personnel, it turns out that these countries, along with WHO, seek to establish as much as possible state control over the CPD system. In turn, if we analyze the requirements of the WFME standard for CPD, it turns out that we get a copy of the system that has already existed in Ukraine for the last almost 30 years. The most recent health care reform in Ukraine is based on the training of staff through the state system of postgraduate education. But this system is almost destroyed after the release of regulatory acts. Conclusions. Thus, all decisions of the world-level experts in medical education and health emphasize the importance of coordi­nating the work of staff training and healthcare systems. If all the developed countries of the world are looking for ways to ensure the continuous interaction of these two systems, then Ukraine will eliminate it starting from January 2020, and loose the benefits that other economically developed countries are seeking. We believe that the health care management system should not eliminate the existing mechanisms for the formation of professional staff, but look for ways to optimize and improve it.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати прагнення світової професійної спільноти удосконалити існуючі моделі безперервного професійного розвитку (БПР) у розвинених країнах світу, а також зіставлення цих трендів з реформами, що відбуваються в системі підготовки медичних кадрів в Україні.  Основна частина. У статті проводиться аналіз актуальних документів ВООЗ та WFME. Якщо проаналізувати прагнення розвинених країн до вдосконалення існуючих систем підготовки медичних кадрів, можна визнати, що ці країни разом із ВООЗ прагнуть максимально встановити державний контроль над системою БПР. У свою чергу, з аналізу вимог стандарту WFME щодо БПР випливає, що у розвинутих країнах очікується створення системи, яка є подібною до тої, яка вже існує в Україні протягом останніх майже 30-ти років. Новітня реформа охорони здоров’я України ґрунтується на навчанні кадрів через державну систему післядипломної освіти. Але ця система, після виходу найновіших регуляторних актів, буде піддана майже повному руйнуванню. Висновки. Всі рішення експертів медичної освіти та охорони здоров’я світового рівня підкреслюють важливість узгодження діяльності систем підготовки кадрів і державного забезпечення охорони здоров’я. Якщо всі розвинені країни світу шукають, яким чином забезпечити безперебійну взаємодію цих двох систем, то Україна з січня 2020 р. таку взаємодію ліквідує і позбавляється поки наявних у нас переваг, до яких тільки прагнуть інші країни, що вважаються економічно розвиненими. Ми вважаємо, що система управління охороною здоров’я повинна не ліквідувати існуючі механізми формування професійних кадрів, а шукати шляхи її оптимізації та вдосконалення.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10118/10176
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019): Додаток; 30-34en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019): Додаток; 30-34uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectcontinuous professional development of doctorsen-US
dc.subjecthealth care reformen-US
dc.subjectmedical staff training modelsen-US
dc.subjectбезперервний професійний розвиток лікарівuk-UA
dc.subjectреформа охорони здоров’яuk-UA
dc.subjectмоделі підготовки медичних кадрівuk-UA
dc.titleFUNCTIONAL AND STRUCTURAL CHANGES IN THE ORGANIZATION OF CONTINUOUS PROFESSIONAL DEVELOPMENT OF DOCTORS AND PHARMACISTS IN THE CONTEXT OF HEALTH PROTECTION REFORM OF UKRAINEen-US
dc.titleФУНКЦІОНАЛЬНІ І СТРУКТУРНІ ЗМІНИ В ОРГАНІЗАЦІЇ БЕЗПЕРЕРВНОГО ПРОФЕСІЙНОГО РОЗВИТКУ ЛІКАРІВ ТА ПРОВІЗОРІВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМУВАННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record