Показати скорочений опис матеріалу

ОБ’ЄКТИВНИЙ СТРУКТУРОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ ІСПИТ ЯК ВИМІР ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯ

dc.creatorKorda, M. M.
dc.creatorShulhai, A. H.
dc.creatorPasyaka, N. V.
dc.creatorPetrenko, N. V.
dc.creatorHaliyash, N. V.
dc.creatorBilkevich, N. A.
dc.date2019-05-12
dc.date.accessioned2020-02-20T08:48:46Z
dc.date.available2020-02-20T08:48:46Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10116
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.3.10116
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12538
dc.descriptionThe aim of the work – to analyze the effectiveness of evaluating medical competencies through an objective, structured clinical examination. The main body. During the exam, the student performs 12 tasks at 12 stations. The time allocated to each of them is 6 minutes, and the time between them – 1 minute. Depending on what competence is to be tested, the stations are divided into 4 main types: communicative, cognitive, manual (basic and complicated) or manipulation. However, such a division is rather arbitrary; at any station it is impossible to assess the isolated competence, since they are interpenetrating. In order to achieve high reliability and objectivity of control of students’ knowledge, a student is evaluated for the same tasks (for one group), by check-list and without the indication of personal data (by identification number). An exam is considered to be passed if the student has scored at least 7.0 points out of the12 possible. Conclusion. Using the format of objective structured clinical exam allows not only assessing the degree of mastery of competencies, but also contributing to increase the interest of students to study and forming clinical thinking.en-US
dc.descriptionМета роботи – проаналізувати ефективність оцінювання медичних компетентностей за допомогою об’єктивного структурованого клінічного іспиту. Основна частина. Під час іспиту студент виконує 12 завдань на 12 станціях. Час, виділений на кожне з них, складає 6 хв, а перерва між ними – 1 хв. Залежно від того, яку компетентність мається на меті перевірити, станції поділяються на 4 основних типи: комунікативні, когнітивні, мануальні (базові та ускладнені) чи маніпуляції. Проте такий поділ є досить умовним, на жодній станції неможливо оцінити ізольовану компетентність, оскільки вони є взаємопроникаючими. Для досягнення високої надійності та об’єктивності контролю знання студента оцінюється за виконанням однакових завдань (для однієї групи), за чек-листом та без зазначення персональних даних (за ідентифікаційним номером). Іспит вважається складеним, якщо студент набрав не менше 7,0 балів з 12 максимально можливих. Висновок. Використання формату об’єктивного структурованого клінічного іспиту  дає можливість не тільки оцінити ступінь оволодіння компетентностями, а й сприяє підвищенню зацікавленості студентів до навчання та формує клінічне мислення.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10116/10174
dc.sourceMedical Education; No. 3 (2019): Додаток; 19-24en-US
dc.sourceМедична освіта; № 3 (2019): Додаток; 19-24uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.3
dc.subjectobjective structured clinical examinationen-US
dc.subjectcompetetenciesen-US
dc.subjectevaluationen-US
dc.subjectchecklisten-US
dc.subjectоб’єктивний структурований клінічний іспитuk-UA
dc.subjectкомпетентностіuk-UA
dc.subjectоцінюванняuk-UA
dc.subjectчек-листuk-UA
dc.titleOBJECTIVE STRUCTURED CLINICAL EXAMINATION AS A MEASURE OF PRACTICAL TRAINING OF FUTURE DOCTORen-US
dc.titleОБ’ЄКТИВНИЙ СТРУКТУРОВАНИЙ КЛІНІЧНИЙ ІСПИТ ЯК ВИМІР ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ЛІКАРЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу