Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorKlishch, M. I.
dc.creatorVadzyuk, S. N.
dc.date2016-06-30
dc.date.accessioned2019-09-07T18:40:38Z
dc.date.available2019-09-07T18:40:38Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6686
dc.identifier10.11603/2415-8798.2016.2.6686
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12294
dc.descriptionУ роботі досліджено особливості окремих параметрів уваги в школярів різних вікових періодів зі слуховою депривацією. Встановлено менші показники основних параметрів уваги, зокрема об’єму, концентрації та розподілув школярів із порушенням слуху відносно осіб з нормальним слухом. Однак показники вибірковості, стійкості й перемикання уваги у школярів з нейросенсорною приглухуватістю переважали, порівняно зі своїми однолітками, які мають нормальний слух. Зроблено висновок, що особливості певних параметрів уваги потрібно враховувати для проведення корекції функціонального стану та оптимізації методів навчання у школярів із вадами слуху.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/6686/6095
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник наукових дослідженьuk-UA
dc.sourceBulletin of Scientific Research; No 2 (2016)en-US
dc.sourceВестник научных исследований; № 2 (2016)ru-RU
dc.sourceВісник наукових досліджень; № 2 (2016)uk-UA
dc.source2415-8798
dc.source1681-276X
dc.source10.11603/2415-8798.2016.2
dc.titleВІКОВІ ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ УВАГИ У ШКОЛЯРІВ ЗІ СЛУХОВОЮ ДЕПРИВАЦІЄЮuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу