dc.creator | Стефанко, С. Л. | |
dc.date | 2013-01-31 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T11:22:05Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T11:22:05Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5722 | |
dc.identifier | 10.11603/2415-8798.2013.1.5722 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12142 | |
dc.description | Творча робота студентів сприяє виникненню і активізації у них практичної потреби в навчальному матеріалі, суб’єктивному відкриттю нових узагальнених знань, необхідних для виконання практичних завдань. Використання інтерактивних форм навчання в процесі вивчення клінічних дисциплін збільшує багаж знань студента з одночасним підвищенням пізнавальної здатності, надає йому творчу самостійність, розширює обсяг надбаних практичних навичок. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5722/5244 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Вісник наукових досліджень | uk-UA |
dc.source | Bulletin of Scientific Research; No 1 (2013) | en-US |
dc.source | Вестник научных исследований; № 1 (2013) | ru-RU |
dc.source | Вісник наукових досліджень; № 1 (2013) | uk-UA |
dc.source | 2415-8798 | |
dc.source | 1681-276X | |
dc.title | РОЛЬ САМОПІДГОТОВКИ У НАВЧАННІ СТУДЕНТІВ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |