dc.creator | Юрчишин, О. М. | |
dc.date | 2015-05-09 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T09:50:47Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T09:50:47Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5590 | |
dc.identifier | 10.11603/2415-8798.2015.2.5590 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12053 | |
dc.description | У статті представлено результати вивчення в учнів молодших класів йододефіцитного стану легкого та середнього ступенів тяжкості. Неготових до системного навчання дітей з дефіцитом йоду виявлено у чотири рази більше порівняно із здоровими однолітками. Недостатній рівень йоду в організмі призводить до зниження інтелектуального рівня та зниження навчальної успішності. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Тернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевського | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5590/5116 | |
dc.rights | Авторське право (c) 2016 Вісник наукових досліджень | uk-UA |
dc.source | Bulletin of Scientific Research; No 2 (2015) | en-US |
dc.source | Вестник научных исследований; № 2 (2015) | ru-RU |
dc.source | Вісник наукових досліджень; № 2 (2015) | uk-UA |
dc.source | 2415-8798 | |
dc.source | 1681-276X | |
dc.source | 10.11603/2415-8798.2015.2 | |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ ЙОДНОЇ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion | |