Показати скорочений опис матеріалу

dc.creatorЮрчишин, О. М.
dc.date2015-05-09
dc.date.accessioned2019-09-07T09:50:47Z
dc.date.available2019-09-07T09:50:47Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5590
dc.identifier10.11603/2415-8798.2015.2.5590
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/12053
dc.descriptionУ статті представлено результати вивчення в учнів молодших класів йододефіцитного стану легкого та середнього ступенів тяжкості. Неготових до системного навчання дітей з дефіцитом йоду виявлено у чотири рази більше порівняно із здоровими однолітками. Недостатній рівень  йоду в організмі призводить до зниження інтелектуального рівня та зниження навчальної успішності.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherТернопільський державний медичний університет ім. І.Я. Горбачевськогоuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/visnyk-nauk-dos/article/view/5590/5116
dc.rightsАвторське право (c) 2016 Вісник наукових дослідженьuk-UA
dc.sourceBulletin of Scientific Research; No 2 (2015)en-US
dc.sourceВестник научных исследований; № 2 (2015)ru-RU
dc.sourceВісник наукових досліджень; № 2 (2015)uk-UA
dc.source2415-8798
dc.source1681-276X
dc.source10.11603/2415-8798.2015.2
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ПЕРЕБІГУ ПСИХОФІЗІОЛОГІЧНОЇ АДАПТАЦІЇ У ДІТЕЙ ІЗ РІЗНИМ РІВНЕМ ЙОДНОЇ ЗАБЕЗПЕЧЕНОСТІuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу