Показати скорочений опис матеріалу
USING PROJECT-BASED LEARNING TO TEACH LATIN AND GREEK MEDICAL TERMINOLOGY
ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЛАТИНСЬКОГО І ГРЕЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ
dc.creator | Kolodnytska, O. D. | |
dc.creator | Vorona, I. I. | |
dc.date | 2019-08-16 | |
dc.date.accessioned | 2019-09-07T08:30:33Z | |
dc.date.available | 2019-09-07T08:30:33Z | |
dc.identifier | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10353 | |
dc.identifier | 10.11603/me.2414-5998.2019.2.10353 | |
dc.identifier.uri | https://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11905 | |
dc.description | The article reveals the role and importance of the project method of Latin teaching; to represent the sample of the project “Latin and Greek medical terminology and their corresponding national equivalents in English”. The basic terminology competence of medical students is formed in Latin lessons because Latin vocabulary is used in Anatomy, Histology, Chemistry, Biology, as well as further clinical disciplines. Thus, the principle of close interdisciplinary integration helps students better understand the nature of the anatomical, histological, pharmaceutical, and clinical terms. Project-based learning to teach Latin and Greek medical terminology contributes training in logical thinking, boosting cognitive processes essential for medicine, and causes the development of research and creative skills of medical students, the ability to independently construct their knowledge, navigate the information space and think critically. It has been found that the use of project learning combined with all necessary elements of co-operating training of future medical workers greatly facilitates their creative training, development of communicative skills and contributes to independent decision-making. The efficient using project-based learning to teach Latin and Greek medical terminology in higher medical educational institutions in combination with conventional teaching and technical support provides the highest quality of the educational process. | en-US |
dc.description | У статті розкрито роль і значення проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження; розроблено зразок проекту «Латинська та грецька медична термінологія і відповідні їм еквіваленти англійською мовою». Основна термінологічна компетентність студентів-медиків формується на заняттях латинської мови, оскільки латинська лексика використовується в анатомії, гістології, хімії, біології, а також у клінічних дисциплінах. Таким чином, принцип тісної міждисциплінарної інтеграції допомагає студентам краще зрозуміти природу анатомічних, гістологічних, фармацевтичних і клінічних термінів. З’ясовано, що використання проектного навчання у поєднанні з усіма необхідними елементами кооперативного навчання майбутніх медичних працівників значно полегшує їх творчу професійну підготовку, розвиток комунікативних навичок та сприяє самостійному прийняттю рішень. Застосування проектного навчання при викладанні латинської та грецької медичної термінології сприяє підготовці логічного мислення, активізації когнітивних процесів, необхідних у галузі медицини, розвитку дослідницьких і творчих навичок студентів-медиків, здатності самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі та думати критично. Ефективне використання проектного навчання при викладанні латинської та грецької медичної термінології у вищих медичних навчальних закладах у поєднанні з традиційним навчанням і технічною підтримкою забезпечує найвищу якість навчального процесу. | uk-UA |
dc.format | application/pdf | |
dc.language | ukr | |
dc.publisher | Ternopil State Medical University | uk-UA |
dc.relation | https://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10353/9926 | |
dc.source | Medical Education; No 2 (2019); 126-130 | en-US |
dc.source | Медична освіта; № 2 (2019); 126-130 | uk-UA |
dc.source | 2414-5998 | |
dc.source | 1681-2751 | |
dc.source | 10.11603/me.2414-5998.2019.2 | |
dc.subject | Latin and Greek medical terminology | en-US |
dc.subject | Latin and Greek borrowings | en-US |
dc.subject | project method | en-US |
dc.subject | medical students | en-US |
dc.subject | латинська та грецька медична термінологія | uk-UA |
dc.subject | латинські та грецькі запозичення | uk-UA |
dc.subject | метод проектів | uk-UA |
dc.subject | студенти-медики | uk-UA |
dc.title | USING PROJECT-BASED LEARNING TO TEACH LATIN AND GREEK MEDICAL TERMINOLOGY | en-US |
dc.title | ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЛАТИНСЬКОГО І ГРЕЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ | uk-UA |
dc.type | info:eu-repo/semantics/article | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/publishedVersion |
Долучені файли
Файл | Розмір | Формат | Переглянути |
---|---|---|---|
Даний матеріал не має долучених файлів. |