Показати скорочений опис матеріалу

ВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЛАТИНСЬКОГО І ГРЕЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯ

dc.creatorKolodnytska, O. D.
dc.creatorVorona, I. I.
dc.date2019-08-16
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:33Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10353
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.2.10353
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11905
dc.descriptionThe article reveals the role and importance of the project method of Latin teaching; to represent the sample of the project “Latin and Greek medical terminology and their corresponding national equivalents in English”. The basic terminology competence of medical students is formed in Latin lessons because Latin vocabulary is used in Anatomy, Histology, Chemistry, Biology, as well as further clinical disciplines. Thus, the principle of close interdisciplinary integration helps students better understand the nature of the anatomical, histological, pharmaceutical, and clinical terms. Project-based learning to teach Latin and Greek medical terminology contributes training in logical thinking, boosting cognitive processes essential for medicine, and causes the development of research and creative skills of medical students, the ability to independently construct their knowledge, navigate the information space and think critically. It has been found that the use of project learning combined with all necessary elements of co-operating training of future medical workers greatly facilitates their creative training, development of communicative skills and contributes to independent decision-making. The efficient using project-based learning to teach Latin and Greek medical terminology in higher medical educational institutions in combination with conventional teaching and technical support provides the highest quality of the educational process.en-US
dc.descriptionУ статті розкрито роль і значення проектного навчання при вивченні медичної термінології латинського і грецького походження; розроблено зразок проекту «Латинська та грецька медична термінологія і відповідні їм еквіваленти англійською мовою». Основна термінологічна компетентність студентів-медиків формується на заняттях латинської мови, оскільки латинська лексика використовується в анатомії, гістології, хімії, біології, а також у клінічних дисциплінах. Таким чином, принцип тісної міждисциплінарної інтеграції допомагає студентам краще зрозуміти природу анатомічних, гістологічних, фармацевтичних і клінічних термінів. З’ясовано, що використання проектного навчання у поєднанні з усіма необхідними елементами кооперативного навчання майбутніх медичних працівників значно полегшує їх творчу професійну підготовку, розвиток комунікативних навичок та сприяє самостійному прийняттю рішень. Застосування проектного навчання при викладанні латинської та грецької медичної термінології сприяє підготовці логічного мислення, активізації когнітивних процесів, необхідних у галузі медицини, розвитку дослідницьких і творчих навичок студентів-медиків, здатності самостійно конструювати свої знання, орієнтуватися в інформаційному просторі та думати критично. Ефективне використання проектного навчання при викладанні латинської та грецької медичної термінології у вищих медичних навчальних закладах у поєднанні з традиційним навчанням і технічною підтримкою забезпечує найвищу якість навчального процесу.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10353/9926
dc.sourceMedical Education; No 2 (2019); 126-130en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2019); 126-130uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.2
dc.subjectLatin and Greek medical terminologyen-US
dc.subjectLatin and Greek borrowingsen-US
dc.subjectproject methoden-US
dc.subjectmedical studentsen-US
dc.subjectлатинська та грецька медична термінологіяuk-UA
dc.subjectлатинські та грецькі запозиченняuk-UA
dc.subjectметод проектівuk-UA
dc.subjectстуденти-медикиuk-UA
dc.titleUSING PROJECT-BASED LEARNING TO TEACH LATIN AND GREEK MEDICAL TERMINOLOGYen-US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ ПРОЕКТНОГО НАВЧАННЯ ПРИ ВИВЧЕННІ МЕДИЧНОЇ ТЕРМІНОЛОГІЇ ЛАТИНСЬКОГО І ГРЕЦЬКОГО ПОХОДЖЕННЯuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу