Показати скорочений опис матеріалу

ВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ НА КАФЕДРІ ПАТОЛОГІЧНОЇ АНАТОМІЇ

dc.creatorYakovtsova, I. I.
dc.creatorOliynik, A. E.
dc.creatorDolhaia, O. V.
dc.date2019-08-16
dc.date.accessioned2019-09-07T08:30:33Z
dc.date.available2019-09-07T08:30:33Z
dc.identifierhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10352
dc.identifier10.11603/me.2414-5998.2019.2.10352
dc.identifier.urihttps://repository.tdmu.edu.ua/handle/123456789/11904
dc.descriptionInstitutions of postgraduate medical education in the modern paradigm of medical and educational reform should add the latest teaching technologies into the traditional teaching schemes. The task of institutions of postgraduate medical education is to create a competitive educational product that should significantly improve the professional level of doctors. Pathology, as a medical specialty, requires not only deep theoretical knowledge, but also very specific practical skills. Therefore, the established forms of training (lectures, seminars, practical classes) are significantly lower in terms of efficiency for master classes. This form of training combines all the best features of the listed types of classes, without having to waste time and with the maximum level of visualization of the educational process. In addition, taking into account a certain staff famine in the pathology, doctors-pathologists are not always able to spend enough time for a long-term training cycle. While they can choose the themes of the master classes, in familiarizing with the need, dictated by the production necessity. The article conveys the experience of using master classes during postgraduate training of pathologists. It provided information on the legal framework for conducting such classes, the scheme of conducting a master class on an example of a specific topic is given. The authors developed an algorithm for conducting master classes taking into account the specifics of teaching pathological anatomy in institutions of postgraduate education. The feedback from the listeners indicates a very positive perception of this form of learning. This proves that the master class is one of the most effective forms of vocational training of doctors, which must be applied by institutions of postgraduate education. The Department of Pathological Anatomy of KhMAPO intends to constantly increase the arsenal of those master classes, fill them with contemporary content, and also introduce other effective and creative teaching methods.en-US
dc.descriptionЗаклади післядипломної медичної освіти в сучасній парадигмі медичної та освітянської реформи повинні додавати до традиційних схем навчання новітні технології викладання. Завданням закладів післядипломної медичної освіти є створення конкурентного освітнього продукту, який має суттєво поліпшити професійний рівень лікарів. Патологічна анатомія, як медична спеціальність, потребує не тільки глибоких теоретичних знань, а й досить специфічних практичних навичок. Тому усталені форми навчання (лекції, семінари, практичні заняття) значно поступаються за рівнем ефективності майстер-класам. Ця форма навчання поєднує в собі всі найкращі риси перерахованих типів занять, без зайвого витрачання часу і з максимальним рівнем візуалізації навчального процесу. Крім того, враховуючи певний кадровий голод у спеціальності «Патологічна анатомія», лікарі-­патологоанатоми не завжди мають змогу витратити достатньо часу на довготривалий цикл підвищення кваліфікації. Тоді як вони можуть обрати ті теми майстер-класів, в ознайомленні з якими мають потребу, що диктується виробничою необхідністю. Стаття передає досвід використання майстер-класів під час післядипломного навчання лікарів-патологоанатомів. У ній надано інформацію щодо нормативно-правової бази проведення таких занять, наведено схему проведення майстер-класу на прикладі конкретної теми. Автори розробили алгоритм проведення майстер-класів з урахуванням специфіки викладання патологічної анатомії в закладах післядипломної освіти. Дані зворотного зв’язку зі слухачами свідчать про вельми позитивне сприйняття цієї форми навчання. Це доводить, що майстер-клас – одна з найефективніших форм професійного навчання лікарів, яка має обов’язково застосовуватися закладами післядипломної освіти. Кафедра патологічної анатомії ХМАПО має намір постійно збільшувати арсенал тем майстер-класів, наповнювати їх сучасним контентом, а також впроваджувати інші ефективні та креатив­ні методики навчання.uk-UA
dc.formatapplication/pdf
dc.languageukr
dc.publisherTernopil State Medical Universityuk-UA
dc.relationhttps://ojs.tdmu.edu.ua/index.php/med_osvita/article/view/10352/9925
dc.sourceMedical Education; No 2 (2019); 122-125en-US
dc.sourceМедична освіта; № 2 (2019); 122-125uk-UA
dc.source2414-5998
dc.source1681-2751
dc.source10.11603/me.2414-5998.2019.2
dc.subjectmaster-classen-US
dc.subjectpostgraduate educationen-US
dc.subjectpathologyen-US
dc.subjectpathologisten-US
dc.subjectмайстер-класuk-UA
dc.subjectпіслядипломна освітаuk-UA
dc.subjectпатологічна анатоміяuk-UA
dc.subjectлікарі-патологоанатомиuk-UA
dc.titleUSE OF MASTER CLASSES DURING CYCLES OF THEMATIC IMPROVEMENT AT THE DEPARTMENT OF PATHOLOGICAL ANATOMYen-US
dc.titleВИКОРИСТАННЯ МАЙСТЕР-КЛАСІВ ПІД ЧАС ПРОВЕДЕННЯ ЦИКЛІВ ТЕМАТИЧНОГО УДОСКОНАЛЕННЯ НА КАФЕДРІ ПАТОЛОГІЧНОЇ АНАТОМІЇuk-UA
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/article
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/publishedVersion


Долучені файли

ФайлРозмірФорматПереглянути

Даний матеріал не має долучених файлів.

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу